GTO vaatimustenmukaisuustodistus

mades-

Eclipse 2.0 gs -97 Ex. Tällähetkellä GTO TT -92
Liittynyt
3 Joulukuu 2011
Sijainti
Pori
Ei taida tänne kuulua mutta kysympä kuitekin.
Mistä ootte Gto:hon vaatimustenmukaisuustodistusta hankkinut ?
katsastussetä vaatii päästötodistusta mun -92 gto:hon...
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

Pakettiautopojat tai K1 niitä ainakin toimittaa. K1 taisi olla viime tiedon mukaan halvempi.
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

-92 mallinen auto ei vaadi lainkaan päästötodistusta. 1996 loppuun asti Japanin päästöt käy suoraan. Katsuri vaihteeksi aika kahvilla, tästä on ihan selkokielinen ohjekin tullut Trafilta.
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

217€ K1-asemalta, reilusti halvempi kuin muut.
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

Viittiskö joku linkata mulle tän trafin jutun, katsurit kun ei sitä usko muuten... :seina
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

mades- sanoi
Viittiskö joku linkata mulle tän trafin jutun, katsurit kun ei sitä usko muuten... :seina

niide tehtävä se on etsiä se...

mut google vastas:
http://www.trafi.fi/filebank/a/1325147177/c44674a81deb26f99d7429a06a4ec098/4765-Vaatiohje.pdf

ja sivu 5.

ja jos väittää että vanha niin katsokoon itse:
http://www.trafi.fi/kumppanit/tieliikenteen_kumppanisivusto/katsastusyritykset/katsastustoiminta/katsastuksen_ohjeet
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

Harri K sanoi
niide tehtävä se on etsiä se...

Kyllähän ala toimii niinkin asiakaslähtöisesti että asiakkaan tehtäväksi jää moisien todistaminen ja etsiminen. Muuten ollaan kuin peurat ajovaloissa. Päätös on tehty.
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

konttoriakun vaihto niin oli aivan eri äänikellossa. onko gto ntyyppikilvessä japanin päästönormit merkitty ? Katsoin sitä niin engine koodin jälkeen tulee ext h84, lieneekö tämänse ?
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

mades- sanoi
konttoriakun vaihto niin oli aivan eri äänikellossa. onko gto ntyyppikilvessä japanin päästönormit merkitty ? Katsoin sitä niin engine koodin jälkeen tulee ext h84, lieneekö tämänse ?

On merkitty, ei ole tuo. Se on se E-kirjan tyyppikoodin alussa. Eli tässä tapauksessa E-Z16A. Lukeehan se tuossa linkatussa ohjeessakin.
 
Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus

Sorry, näin näyttää olevan. kiitoksii valtavasti tyhmän opastuksessa. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom