Heitti tuossa Gallu tehostajan/ilmastoinnin remmin pois päältä, ja syyksi paljastui kampiakselin päässä oleva moniurahihnapyörä, jonka värinänvaimentimen kumin vulkanointi oli pettäny jolloin pyörän ulompi osa pääsi vemppaamaan niinkin rajusti että oli jo ehtinyt syömään nokkahihnan suojakotelon rikki.. ..ja uusi pyörä ei maksa vehossa kuin 255€ prkl :seina
Tuli vaan mieleen että onko kenellekkään muulle tuollaista sattunut? Ei pitäis kuitenkaan mikään kulutusosa olla, ja autolla kuitenkin ajettu "vasta" 130tkm.. Autoon vaihdettiin liikkeessä hihnat n. 3kk sitten - oisivatko vetäneet liian tiukalle tai muuten murjoneet pyörän rikki.. noh, sitä nyt on turha jälkikäteen porata..
Tuli vaan mieleen että onko kenellekkään muulle tuollaista sattunut? Ei pitäis kuitenkaan mikään kulutusosa olla, ja autolla kuitenkin ajettu "vasta" 130tkm.. Autoon vaihdettiin liikkeessä hihnat n. 3kk sitten - oisivatko vetäneet liian tiukalle tai muuten murjoneet pyörän rikki.. noh, sitä nyt on turha jälkikäteen porata..