TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
- Liittynyt
- 1 Helmikuu 2015
Eli aattelin tuossa et vois tämmöisen mielenkiinnosta tehä.
Siis karuimmat, huonoimmat, uskomattomat, pahat ja hirvittävät katsastus kokemukset Mitsubishin kanssa.
Itsellä riittää parikin mutta kerron ny tämän viimesimmän tämän päiväisen..
14.2.-17 aattelin että käyn projektin viemässä leimalle ja amistolla kattelin kaikki kuntoon.
Autoon mennyt enemmän verta kun rahaa ja aikaa molempia enemmän.
Povoon Eestinmäelle vein ja katsastusmies aluks lähti sudittaa uusia talvirenkaita loskasella parkipaikalla ja huuuatti ykkös vaihetta nii perskuleesti!
Olin ottanu jo päästöt mutta meinas alkaa uuestaan niitä ottaa.
Sittenpä sanoi että avaa takaluukku niin katsotaan varoituskolmio, ja sehän oli subbari kotelon alla vaan eipä se inssi sitä uskonu.
Seuaavaks turvavyöt, ryki minkä lihaksistaan jakso, sitten olin vahingossa laittanut turvavyön lukot ristiin (oikea keskellä ja kesinmäinen oikealla).
Testas itsekkin että näin oli. 2 kertaan testas jarrut ja iskarit.
Pohjan vuoro. hakkas vasaralla pellit mutrulle ja melkee sivu helmat paskaks.
Ei löytäny mitää nii mumisi että "on tää kai ikäsekseen kunnossa" (ja auto on siis ruosteeton)
Sitten puslien väljyydet niin jo vatkas uton melkee alas siitä nosturilta mutta eipä löytäny väljää.
Pyörän välykset yms. ei mitään niinkuin ei pitänykkää mut turhan jämäkät otteet silti kaverilla.
Kovasti zoomailee ja katsoo konepellin alle ja sanoo et "sulla on väärä auto, runkonumero ei täsmää"
Siinä kohtaa vähä pomppasin et mitä himputtia jätkä selittää. Avasin uuestaan ja käskin kattoo uuestaa nii joha alko oikeet numerot näkyy,
syytti sitä kun oli maalattu + raaputti maalia pois.
Ikinä ei takavalon tummennuksista oo tullu snaomista muutaku K1:llä toissa vuonna joka olikin se toinen tarina mutta tällä kertaa tuli merkintä korjauskehotuksesta.
Jäi siis leima kiinni 2 kertaan merkatusta turvavöiden lukosta, ja 2 korjaus kehotuksesta kärkikolmion uupumisesta ja takavaloista. Eli voipi haistaa köntsät
Lisäksi teki 2 virhettä, itse huomasin että etu vasen koiran luu väljä kiinnitys ja pakoputki kolisi vähän runkoon sekä puuttui ovi pahvit kuskin ovesta ja takaovista (kun ei saisi teräviä reunoja olla)
Siis karuimmat, huonoimmat, uskomattomat, pahat ja hirvittävät katsastus kokemukset Mitsubishin kanssa.
Itsellä riittää parikin mutta kerron ny tämän viimesimmän tämän päiväisen..
14.2.-17 aattelin että käyn projektin viemässä leimalle ja amistolla kattelin kaikki kuntoon.
Autoon mennyt enemmän verta kun rahaa ja aikaa molempia enemmän.
Povoon Eestinmäelle vein ja katsastusmies aluks lähti sudittaa uusia talvirenkaita loskasella parkipaikalla ja huuuatti ykkös vaihetta nii perskuleesti!
Olin ottanu jo päästöt mutta meinas alkaa uuestaan niitä ottaa.
Sittenpä sanoi että avaa takaluukku niin katsotaan varoituskolmio, ja sehän oli subbari kotelon alla vaan eipä se inssi sitä uskonu.
Seuaavaks turvavyöt, ryki minkä lihaksistaan jakso, sitten olin vahingossa laittanut turvavyön lukot ristiin (oikea keskellä ja kesinmäinen oikealla).
Testas itsekkin että näin oli. 2 kertaan testas jarrut ja iskarit.
Pohjan vuoro. hakkas vasaralla pellit mutrulle ja melkee sivu helmat paskaks.
Ei löytäny mitää nii mumisi että "on tää kai ikäsekseen kunnossa" (ja auto on siis ruosteeton)
Sitten puslien väljyydet niin jo vatkas uton melkee alas siitä nosturilta mutta eipä löytäny väljää.
Pyörän välykset yms. ei mitään niinkuin ei pitänykkää mut turhan jämäkät otteet silti kaverilla.
Kovasti zoomailee ja katsoo konepellin alle ja sanoo et "sulla on väärä auto, runkonumero ei täsmää"
Siinä kohtaa vähä pomppasin et mitä himputtia jätkä selittää. Avasin uuestaan ja käskin kattoo uuestaa nii joha alko oikeet numerot näkyy,
syytti sitä kun oli maalattu + raaputti maalia pois.
Ikinä ei takavalon tummennuksista oo tullu snaomista muutaku K1:llä toissa vuonna joka olikin se toinen tarina mutta tällä kertaa tuli merkintä korjauskehotuksesta.
Jäi siis leima kiinni 2 kertaan merkatusta turvavöiden lukosta, ja 2 korjaus kehotuksesta kärkikolmion uupumisesta ja takavaloista. Eli voipi haistaa köntsät
Lisäksi teki 2 virhettä, itse huomasin että etu vasen koiran luu väljä kiinnitys ja pakoputki kolisi vähän runkoon sekä puuttui ovi pahvit kuskin ovesta ja takaovista (kun ei saisi teräviä reunoja olla)