Hyvin on corollassa jerkkua

V

veikka81

Guest
http://www.youtube.com/watch?v=Hsx61PM-2lo

Mutta kyllähän se kieltämättä vituttais kun ois 40 tuhannen evo ja toinen vetää corollalla ohite , hah hah
 
Vs: Hyvin on corollassa jerkkua

Veikka sanoi
http://www.youtube.com/watch?v=Hsx61PM-2lo

Mutta kyllähän se kieltämättä vituttais kun ois 40 tuhannen evo ja toinen vetää corollalla ohite , hah hah

Paitsi kun tullaan ensimmäiseen mutkaan, jolloin Corolla jatkaa suoraan ja Evo mutkan suuntaan. Omalla tavallaan hieno laitos, mutta eipä teholla mitään tee jos muu auto ei ole samalla tasalla.
 
Vs: Hyvin on corollassa jerkkua

Ei minua ainakaan harmittaisi vaikka noin kallis evo olisikin.
Aikaa ja vaivaa on gorillaan laitettu varmasti paljon, joten arvostan kyllä. Sitäpaitsi tuollainen sliipperihän on oikein mainio laitos. :D
Varsinkaan kun ei ole perinteisesti etuvedolle tehty.
 
Vs: Hyvin on corollassa jerkkua

nokonzok sanoi
Paitsi kun tullaan ensimmäiseen mutkaan, jolloin Corolla jatkaa suoraan ja Evo mutkan suuntaan. Omalla tavallaan hieno laitos, mutta eipä teholla mitään tee jos muu auto ei ole samalla tasalla.
Juu mutta kun evolla pääseen tuon corollan kanssa kisaillessa sinne mutkaan saakka on corolla jo kerennyt sen mutkan ajamaan varmuuden vuoksia kävelyvauhtia ;D

Tästä tulikin mieleen kaverilla ollut ford riesa joka oli omistajan mukaan aivan kauhee ajaa mutta suoralla kulki niin perkeleesti. Kerrankin oli joku uus corvette ruvennut kehällä härnäämään ja kisahan siitä kehkeyty. Kisa tosin lopahti alkuunsa kun tämä corvettekuski kiihdytti minkä kerkesi niin kaveri ajo rinnalle ja näytti, että joko mennään ;D Tässä vaiheessa corvette kuski katsoi parhaaksi sitten kääntyä seuraavasta liittymästä :)
 
Vs: Hyvin on corollassa jerkkua

Mulla oli takavuosina sellanen pikkuvolvo (360).Joka pultti oli volvon sinetillä kiinni ja siinä oli tehoja reippaat kolmesataa luupäätä.Ei sillekkään millään corvetella ollu pienintäkään jakoo,ei kiihdytyksessä,eikä kulussa.Meinaan tuli koitettua.Auto seiso sittenmulla kolme-neljä vuotta talon päässä,josta sen myin parille nuorelle jätkälle ralliautoksi.
 
Vs: Hyvin on corollassa jerkkua

harriveikko sanoi
Mulla oli takavuosina sellanen pikkuvolvo (360).Joka pultti oli volvon sinetillä kiinni ja siinä oli tehoja reippaat kolmesataa luupäätä.

Mikäs Volvo se tällanen on? +300hv sianpää joka on Volvolta lähtösin?
 
Vs: Hyvin on corollassa jerkkua

harriveikko sanoi
Kyllä mun volvo oli puhtaasti volvon oma evuluutio,ei sarjavalmisteinen auto.

Siis ihan kilpipeli kumminkin? Kai tuollasesta nyt jotain tietoa jostain löytyy. +300hv tuon aikasessa vakiokunnossa on kuitenkin paljon voimaa, kun valmistajan "tehopelit" pyöri tuolla alle 200 tehoissa yleisesti.
 
Vs: Hyvin on corollassa jerkkua

harriveikko sanoi
Mulla oli takavuosina sellanen pikkuvolvo (360).Joka pultti oli volvon sinetillä kiinni ja siinä oli tehoja reippaat kolmesataa luupäätä.Ei sillekkään millään corvetella ollu pienintäkään jakoo,ei kiihdytyksessä,eikä kulussa.Meinaan tuli koitettua.Auto seiso sittenmulla kolme-neljä vuotta talon päässä,josta sen myin parille nuorelle jätkälle ralliautoksi.

No jopa on Volvossa vetoja, vielä Volvon alkuperäisosilla. Joskus Volvon virityskatalogia selanneena, ei niillä tehdas nokka- akseleilla, kaasuttimilla taikka pakosarjoilla nyt ihan sitä 300hv saada. :D

Kyllähän näistä kilpailuvehkeisiin tarkotetuista Volvon B200 ja B230- koneistakin kasvatetaan ihan sitä tilavuutta lähes 3.0- litraiseksi ennen kuin sieltä yli 300hv saadaan ulos.
 
Takaisin
Ylös Bottom