Ja taas pari kysymystä. Koskee 2.5tdic automaattia vuodelta 1988.
1. Millaisia IC-kennoja Pajeroissa on ollut? Jos kenno on jäähdyttimen edessä, onko kysymyksessä jälkiasennus vai onko noita ollut tehtaalta asti? Kumpi "parempi", moottorin päällä vai tämä?
2. Manuaalit näyttävät keskustelujen perusteella olevan paskoja (ainakin se heikompi), mutta mites automaatti? Jos öljyt vaihtaa, hajoaako sekin 100 tkm välein?
3. Löytyykö moottorista/kannesta jostakin sarjanumeroa, josta näkisi valmistusvuoden? Ollapa vielä Volvo, siellä se luki lohkossa ja kannessa kuukauden kera kissan kokoisilla kirjaimilla... Jos on numero, mikä sen "pitäisi" olla?
-AR
1. Millaisia IC-kennoja Pajeroissa on ollut? Jos kenno on jäähdyttimen edessä, onko kysymyksessä jälkiasennus vai onko noita ollut tehtaalta asti? Kumpi "parempi", moottorin päällä vai tämä?
2. Manuaalit näyttävät keskustelujen perusteella olevan paskoja (ainakin se heikompi), mutta mites automaatti? Jos öljyt vaihtaa, hajoaako sekin 100 tkm välein?
3. Löytyykö moottorista/kannesta jostakin sarjanumeroa, josta näkisi valmistusvuoden? Ollapa vielä Volvo, siellä se luki lohkossa ja kannessa kuukauden kera kissan kokoisilla kirjaimilla... Jos on numero, mikä sen "pitäisi" olla?
-AR