Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka )

Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka )

Automaatti viel huhhuh... Mitäs öljyy kaadoit renkaille et ton teki? Kerroks sit kans paljo automaatin ja muun voimansiirron remppa tuli maksaa?
 
Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka )

ei menny mikkää rikki ja kyllä se ihan riitti kaasulla vaan ja tietty Tipillä ykkönen päällä
 
Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka )

Aika puskemista ::)
 
Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka )

Eilen yrittivät usuttaa mua manse-cruisessa polttamaan gt-a:lla kumia. Sanoin ettei siitä mitään tulis enkä lähteny. Tämän nähtyäni voi vaan todeta, että olin oikeassa. Varsin surkean näköstä touhua.
 
Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka )

Biim sanoi
Eilen yrittivät usuttaa mua manse-cruisessa polttamaan gt-a:lla kumia. Sanoin ettei siitä mitään tulis enkä lähteny. Tämän nähtyäni voi vaan todeta, että olin oikeassa. Varsin surkean näköstä touhua.

mitää oo yritetty ;D ::)
 
Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka

Tulee mieleen lähinnä kysymys miksi? Vaan ei siinä, kukin tyylillään.
 
Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka

nokonzok sanoi
Tulee mieleen lähinnä kysymys miksi? Vaan ei siinä, kukin tyylillään.

Ohan toi renkaan poltto ihan hauskaa, kokeilisit joskus. :)
 
Vs: Isot pojat väitti ettei leggu polta rengasta :D (en tiedä onko oikea paikka )

Polttaa polttaa. 3 tonnisellakin pyörii kuin takavetosella mutta tiheämpää rynpyrää
 
Takaisin
Ylös Bottom