Italo Grasso's 1305whp 3000GT

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Jenkkipojat on vähän säätäneet ja dynotelleet. :eek: :nykii Melkoinen sliipperi jos näin voi sanoa, sillä ulkonäöllisestihän tuo ei juuri normaalitonnarista eroa. Okei, cooleri on leveä kuin ladon ovi, mutta niitähän on vaihdettu ihan BPU-tason autoihinkin niin ei siitä vielä voisi oikein tuollaisia lukemia epäillä.

Nopea FAQ

-1305whp @40psi (max. väännöt ei tarkasti tiedossa dynon tekniikkaongelmien vuoksi, mutta 1xxx lb-ft kuitenkin... voisihan nuo käyrältä laskea)
-Tankissa E85
-Turbot 2x 6466
-Vakio 6G75 kampiakseli(!)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=qTwEo_v6AMM&feature=youtu.be
Topic @3si: http://www.3si.org/forum/f1/good-day-tune-649226/
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

Hyvä toi alkuteksti "aattelin vähä ropailla talvella ni tässä tulos"
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

Pitänee muistaa että ei vissiin vaan ollut ennen talvea "vakio", mut aika huikee putkiviri hondatermein.
 

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

Joo, edellinen dyno viime syksyltä taisi tuottaa 1168whp eli woimaa on ollut taskussa jo tuolloin. ;D
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

DaJackal sanoi
Joo, edellinen dyno viime syksyltä taisi tuottaa 1168whp eli woimaa on ollut taskussa jo tuolloin. ;D
Joo en ajatellutkaan että vakiosta lähti liikkeelle ennen tekstiä :p
 
Ylös Bottom