Italo Grasso's 1305whp 3000GT

DaJackal

EA5A, Z16A, CB4A, D22, E39A
Club Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lappeenranta
Jenkkipojat on vähän säätäneet ja dynotelleet. :o :nykii Melkoinen sliipperi jos näin voi sanoa, sillä ulkonäöllisestihän tuo ei juuri normaalitonnarista eroa. Okei, cooleri on leveä kuin ladon ovi, mutta niitähän on vaihdettu ihan BPU-tason autoihinkin niin ei siitä vielä voisi oikein tuollaisia lukemia epäillä.

Nopea FAQ

-1305whp @40psi (max. väännöt ei tarkasti tiedossa dynon tekniikkaongelmien vuoksi, mutta 1xxx lb-ft kuitenkin... voisihan nuo käyrältä laskea)
-Tankissa E85
-Turbot 2x 6466
-Vakio 6G75 kampiakseli(!)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=qTwEo_v6AMM&feature=youtu.be
Topic @3si: http://www.3si.org/forum/f1/good-day-tune-649226/
 
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

Hyvä toi alkuteksti "aattelin vähä ropailla talvella ni tässä tulos"
 
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

Pitänee muistaa että ei vissiin vaan ollut ennen talvea "vakio", mut aika huikee putkiviri hondatermein.
 
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

Joo, edellinen dyno viime syksyltä taisi tuottaa 1168whp eli woimaa on ollut taskussa jo tuolloin. ;D
 
Vs: Italo Grasso's 1305whp 3000GT

DaJackal sanoi
Joo, edellinen dyno viime syksyltä taisi tuottaa 1168whp eli woimaa on ollut taskussa jo tuolloin. ;D
Joo en ajatellutkaan että vakiosta lähti liikkeelle ennen tekstiä :P
 
Takaisin
Ylös Bottom