Jarrupala avautumista!

InF

New Member
Liittynyt
5 Maaliskuu 2008
Sijainti
Vantaa
Kävin ostamas kyseisestä puljusta päivällä Ferodon etu palat ja kotona huomasin et yllätys yllätys vääräthän ne oli... myyjä oli noi +60v nainen joka ei osannu tehä ees kuittia mulle, väitti vielä että niillä ei ole muita paloja evo qtoseen. Ferodon sivuilla kylläkin löytyy monta eri palaa kuutoseen WTF?. Valmistajan sivuilla ilmotetaan että KOIVUNEN OY, AUTORACING ja SARLIN RACE TEAM ovat ainoat jälleen myyjät suomessa, koivunen: tukkuliike ei yksityis henkilöille myyntiä. Eli pitääks mun lähtee riksuun ostaa.... rupee kiinnostaa! Netist en haluu tilaa ku tulee taas jonku 2kk päästä jotku dadsunin etuvilkut eikä mitään paloja. Sit noi aukiolot 9-17 ja viikoloppusin ei auki _S:D;F eiköhän mul oo duunit 9-17.. Vituttaa taas tarpeeks vois vetää hyvät houmalat! :seina :seina :seina
 
Vs: Autoracing avautumista!

mut hei tampere ja noi palat o tuol kalliimmat jo ilma postikuluja ku muual
 
Vs: Autoracing avautumista!

InF sanoi
....vois vetää hyvät houmalat!

No juu noissa tunnelmissa, sorppa.

Ei oikein oikoluku lähteny , mutta hinta eroista ei tietoo mulla , tuota firmaa ja hintoja kattelin tuossa yks päivä , kun mietin mitä paloja laittas orkkisten tilalle.

Mitä muuten maksaa noi palat , jos Kilpurin.com hinnat on kalliit ? ???
 
Vs: Autoracing avautumista!

No jos Koivunen noita paloja "myy", niin eiköhän ne sitte suurimasta osasta Suomen autotarvikeliikkeistä saa. Koivunenhan kuites toimittaa hyvin monelle varaosapuljulle osat. Esim. Motonet myy koivusen osia. Rovaniemelläkään ei ole kuin yksi pulju joka ei myy Koivusen osia.
 
Vs: Autoracing avautumista!

Ne on näitä vähä harvinaisemman mallin ongelmia. Mutta oikeesti, jos noin hermo menee paloja hommatessa, niin muita osia metsästäessä kannattaa hakea jo nitroresepti valmiiksi ;D
 
Vs: Autoracing avautumista!

Osien odottaminen tulee vielä tutuksi erikoisautojen kanssa... valitettavaa mutta totta.
 
Vs: Autoracing avautumista!

Kysäse printsportilta. Viimeksi kun kävin, niin löytyi paloja hyllystä kaikkiin evoihin.
 
Vs: Autoracing avautumista!

Kuten tästä havaitaan, kyllä ne osta useimmiten vaan kannattaa tilata ulkomailta kun ei niitä Suomesta mistään kerran saa. Ulkomailta ne suomalaisetkin ne tilaa, onpahan vaan yksi välikäsi lisää...

Otsikko muutettu.
 
Vs: Autoracing avautumista!

nokonzok sanoi
Kuten tästä havaitaan, kyllä ne osta useimmiten vaan kannattaa tilata ulkomailta kun ei niitä Suomesta mistään kerran saa. Ulkomailta ne suomalaisetkin ne tilaa, onpahan vaan yksi välikäsi lisää...

Otsikko muutettu.

Juu, toiseen kertaan. Ihan turha täältä on mitään etsiä, saat vaan päänvaivaa ja rahan menoa. Tilaileen vaan ulkomailta.

Nimim. 600€ lähti tunti sit. :D
 
Vs: Jarrupala avautumista!

soita suoraan koivuselle. vaikka ne ei myy niitä suoraan yksityisasiakkaille niin voit ottaa sieltä jonkun numeron ylös ja mennä liikkeeseen ja pyytää niitä soittamaan sille henkilölle ja saat oikeat palat.

mulle eivät meinanneet aikanaan tilata jousia kun väittivät ettei niitä ole edes ruotsissa (lesjöfors). no soitin lesjöforsille ja siellähän niitä oli ruotsissa. sitten soitto koivuselle joka niitä tuo maahan että saanko tollaset jos laitan jonkun varaosaliikkeen tilaamaan ne mun puolesta ja kohta mulla jo oli jouset. ei mennyt siinäkään kuin 4 kk
 
Vs: Jarrupala avautumista!

Tuli kaverin kanssa puheeksi jarrupalat ja etiskelin netistä hintoja huvikseni.
Tuossa siis EVO V / VI käyvät palat Ferodo DS2500 (FCP1334) katu/rata

http://www.ferodoracing.fi/etsi.php?osanro=FCP1334 272e + postikulut
http://www.kilpuri.com/Ferodo_Hinnasto_230408.pdf FCP1334 255e + postikulut
http://www.sarlinraceteam.fi/service/hinnastot/SRT_Ferodo_kilpajarrupalahinnasto_2008-03-03.pdf FCP1334 271e + postikulut
http://www.unit-8.co.uk/acatalog/Evo_Brake_Pads.html FCP1334 £200.37 n. 250e postikuluineen
 
Vs: Jarrupala avautumista!

Melko kalliita paloja näyttävät olevan ja useimpien mielestä esim. Lancerregisterin keskusteluissa huonompia kuin Carbotechit (XP8 tai XP10).
 
Takaisin
Ylös Bottom