Jarrupalojen vaihto galant -97

sipsu

Galant 2.0 GLX
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Sijainti
pohjosen suunta
Aattelin tossa alkaa vaihtaa jarrupaloja galanttiin mut sit huomasin että kun on abs ni mites se homma siis sit sujuu/menee? Itse paloja ennenkin vaihdellu mutta nyt kyllä laitto vähän mietittyttään että onko parempi viedä ammattilaisen käsiin ku ei ole kuitenkaan abs jarrullisista autoista tuolla saraa kokemusta...

minkäs minä sille mahdan että olen nainen 8)
 
Vs: Jarrupalojen vaihto galant -97

Ei siinä palojen vaihdossa ole eroa. Varoo vaan murjomasta antureita ja sitäkään ei taida tuossa hommassa ihan vahingossa tehdä ;D
 
Vs: Jarrupalojen vaihto galant -97

laitetaan nyt rohkaisuviestinä peesausviesti... ;D Eli vaihdossa ei ole mitään poikkeavaa absittomiin verrattuna. Palojen selkäpuolelle olen itse laitellut kuparitahnaa ohuelti kitinän estämiseksi.
 
Vs: Jarrupalojen vaihto galant -97

Helppo homma jarrupalojen/levyjen vaihto. Kannattaa samalla tarkistaa ja rasvata jarrumäntä sekä muut liikkuvat osat. Tuppaa ajanmitaan ruostumaan ja menee jumiin. Jarrumäntä tulisi painua suht kivuttomasti pohjaan mikäli ei ole hapettumia/ruosteita
 
Vs: Jarrupalojen vaihto galant -97

En viitsinyt uutta ketjua aloittaa.. :p

Sain tuossa irtoamaan toisesta etupyörästä sen jarrulevyn takana olevan peltisen suojalevyn. Oli niin rapeata että mureni ihan käsiin. Kovin suurta teknistä merkitystä tuolla ei ilmeisesti ole? Mistä voisi saada uuden ja miten se on ylipäätään kiinni?
 
Vs: Jarrupalojen vaihto galant -97

Ite kun kävin niitä joskus aikoinaan kyselemässä, niin varaosaliikkeet lähinnä naureskeli. Merkkiliikkeestä en kehannu käydä ees kysymässä. Jätin sen sitten näppäränä poikana pois katsastukseen. Katsastusmies sanoi että aiai, toisella puolella on, tällä ei. Kuulemma ei olisi haitannut jos ei kummallakaan puolella olisi ollut sitä suojalevyä. Noh jälkitarkastukseen piti sit käydä purkamassa jostain autosta tyyliin peltisaksilla se levy ja huiskispaiskis sinne väliin.

Tästä viisastuneena kun tämän uuden galantin jarrulevyjen suojapellit alkaa lahoomaan, poistan ne kaikki kerralla sieltä.

Se pelti on muistaakseni jossain ikävässä välissä, mutta peltisakset helpottivat sovittelua. :)
 
Vs: Jarrupalojen vaihto galant -97

Mikäs sit on suunnilleen se "ei paha hinta" ? :)
 
Vs: Jarrupalojen vaihto galant -97

Eli meillä on selkeestikkin eri käsitys pahasta hinnasta ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom