Raapustetaan tännekkin vähän oman kutosen tarinaa.
Aiemmin vuodet 2000-2005 ajelin laitetulla 1.8T Seat Ibiza:lla
Ibizan myin pois kun tuli tarvetta farmari autolle lapsen syntymän ja omakotitalo projekin alkamisen takia. Kärsittyäni farmari focuksen kanssa vuoden 2009 kesään saakka ajattelin, että nyt loppu tämä pelleily ja joku kunnon AUTO on pihaan saatava. Nettiauton selaamisella nopeasti selvisi ettei sieltä mitään löydy minun budjetillani. Tätä palstaa selattuani eteen tuli mamasan ja Mikon kanssa sitten aikani viestiteltyäni päätettiin lähteä japanista huutamaan haluamillani spekseillä evo 6:sta. Halusin mahdollisimman vähän ajetun 2000 vuosimallin johon olisi jo valmiiksi vaihdettu jotain osia. Suostuin tinkimään kuitenkin vuosimallista kun eteen tuli vuosimallin 1999 vain 26tkm ajettu grade 4.5 valkoinen kutonen. Johtuen ajomäärästä ja gradesta auto ei todellakaan ollut hinnat alkaen malli mutta saimme sen huudettua kesällä. Tilasin auton mamasanin kautta täyshoitona eli auto tuotiin omalle pihalle huollettuna, rekisteröintikatsastettuna, vahattuna jne. Täyshoitona tilasin sen takia kun ei mulla olisi ollut aikaa selvitellä näitä verotusjuttuja sun muita ja energiaa stressata paikkalukujen yms. asioiden kanssa. Syyskuussa auto oli omalla pihalla valmiina ajoon.
Ja sitten se lista:
Japspeedin 3" koko putkisto
Japspeedin 2,75" turbo elbow
Innovate MTX-L laajakaista
Walbron bensapumppu
Kuulajousiventtiili ahtopaineiden säätöön
Apex dual funnel merkkikohtainen suodatinsetti
Alumiinikotelo ilmansuodattimelle
Puskurilta ilmanottoputki suodattimelle
Samcon imuputki
Wannabe forge by-pass
Rosteriset lämpösuojat
Lohkolämmitin + sisäpistoke
Ralliart jäähdytys letkut
Ralliart jäähdyttimen korkki
18x8,5" Enkei WRC Tarmac Evo alut 225/40/18 Yokohama parada spec2 renkailla
17x8" Evo9:n Enkei alut jotka maalattu mustiksi 235/45/17 Hankook icebear w300 kitkoilla.
Radalle Hankook RS-2 225/45/17 renkaat
BC Racing alusta
WRC peilit
WRC ilmanotto scooppi katolla (vaikka scooppi on aito ei auton katossa ole reikää)
Ralliart polyuretaani kuraläpät
Kirkkaat etuvilkut
HKS Turbo timer
Pivot vaihtovalo mallia todella pieni
Tehtaan lisävaruste lisämittarit (jännite, lämpötila ja ahtopaine)
Poikkituet edessä ja takana
OMP ratti *
Presto valkoinen vaihdekepinnuppi
Ralliart poljinpedalit
Autoradio Kenwood KDC-BT8044U + 12" suppanen
Hiilikuitutarralla koristeltu jotain osia
* Bägittömästä ratista ei tule katsastuksessa sanomista koska auto on rekisteröintikatsastettu ilman kuskin turvatyynyä ja se on merkattu rekisteriotteeseen.
Täyskäsittely ruostesuojaus
Jakopään ramppa ja nelipyöräsuuntaus teetetty
Kuvia
http://evo6.kuvat.fi/kuvat/Kuvat+mitsu+palstalle/
Siinähän sitä tarinaa sitten tulikin ja jos nyt jotain kommenttia/kysymystä haluaa laittaa niin tuonne -> http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=31701.0
Aiemmin vuodet 2000-2005 ajelin laitetulla 1.8T Seat Ibiza:lla
Ibizan myin pois kun tuli tarvetta farmari autolle lapsen syntymän ja omakotitalo projekin alkamisen takia. Kärsittyäni farmari focuksen kanssa vuoden 2009 kesään saakka ajattelin, että nyt loppu tämä pelleily ja joku kunnon AUTO on pihaan saatava. Nettiauton selaamisella nopeasti selvisi ettei sieltä mitään löydy minun budjetillani. Tätä palstaa selattuani eteen tuli mamasan ja Mikon kanssa sitten aikani viestiteltyäni päätettiin lähteä japanista huutamaan haluamillani spekseillä evo 6:sta. Halusin mahdollisimman vähän ajetun 2000 vuosimallin johon olisi jo valmiiksi vaihdettu jotain osia. Suostuin tinkimään kuitenkin vuosimallista kun eteen tuli vuosimallin 1999 vain 26tkm ajettu grade 4.5 valkoinen kutonen. Johtuen ajomäärästä ja gradesta auto ei todellakaan ollut hinnat alkaen malli mutta saimme sen huudettua kesällä. Tilasin auton mamasanin kautta täyshoitona eli auto tuotiin omalle pihalle huollettuna, rekisteröintikatsastettuna, vahattuna jne. Täyshoitona tilasin sen takia kun ei mulla olisi ollut aikaa selvitellä näitä verotusjuttuja sun muita ja energiaa stressata paikkalukujen yms. asioiden kanssa. Syyskuussa auto oli omalla pihalla valmiina ajoon.
Ja sitten se lista:
Japspeedin 3" koko putkisto
Japspeedin 2,75" turbo elbow
Innovate MTX-L laajakaista
Walbron bensapumppu
Kuulajousiventtiili ahtopaineiden säätöön
Apex dual funnel merkkikohtainen suodatinsetti
Alumiinikotelo ilmansuodattimelle
Puskurilta ilmanottoputki suodattimelle
Samcon imuputki
Wannabe forge by-pass
Rosteriset lämpösuojat
Lohkolämmitin + sisäpistoke
Ralliart jäähdytys letkut
Ralliart jäähdyttimen korkki
18x8,5" Enkei WRC Tarmac Evo alut 225/40/18 Yokohama parada spec2 renkailla
17x8" Evo9:n Enkei alut jotka maalattu mustiksi 235/45/17 Hankook icebear w300 kitkoilla.
Radalle Hankook RS-2 225/45/17 renkaat
BC Racing alusta
WRC peilit
WRC ilmanotto scooppi katolla (vaikka scooppi on aito ei auton katossa ole reikää)
Ralliart polyuretaani kuraläpät
Kirkkaat etuvilkut
HKS Turbo timer
Pivot vaihtovalo mallia todella pieni
Tehtaan lisävaruste lisämittarit (jännite, lämpötila ja ahtopaine)
Poikkituet edessä ja takana
OMP ratti *
Presto valkoinen vaihdekepinnuppi
Ralliart poljinpedalit
Autoradio Kenwood KDC-BT8044U + 12" suppanen
Hiilikuitutarralla koristeltu jotain osia
* Bägittömästä ratista ei tule katsastuksessa sanomista koska auto on rekisteröintikatsastettu ilman kuskin turvatyynyä ja se on merkattu rekisteriotteeseen.
Täyskäsittely ruostesuojaus
Jakopään ramppa ja nelipyöräsuuntaus teetetty
Kuvia
http://evo6.kuvat.fi/kuvat/Kuvat+mitsu+palstalle/
Siinähän sitä tarinaa sitten tulikin ja jos nyt jotain kommenttia/kysymystä haluaa laittaa niin tuonne -> http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=31701.0