Jousien asettuminen / Alustan tippuminen???

T

timppa55

Guest
Juu vaihdoin tänään autooni (Lancer 92" vanhkm.) Weitec:in alusta sarjaan taakse uudet iskarit (capriella kaasut) ja katselin tossa kun laskin auton renkailleen että ei kyllä madallusta takana oo sitä luvattua 35-mm.. :(

Osaatteko sanoa että meneekö minkä aikaa että jouset asettuu??? ???

Ajattelin että jos kävisi huomenissa laittamassa auton perään ukin hevoskärrin niin jos toi perse tippus sit vähäsen.... Jos viskaa jonkun kilsan lenkin tuossa pomppuisella kylä tiellä, kun on vielä toi veto koukkukin...::)

Luulen että tästä on ollut foorumilla ennenkin juttuu mutta muiden kommentteja ja kokemuksia olisi kiva kuulla???? ???

Vai jos ei ala kuukauden sisällä tippuu niin joutuu varmaan tarttumaan rälläkkään.... :-\
 
Harva sarja pudottaa sitä mitä lupaa. Ehkä sitten ajan kanssa tippuu lisää. Itse laitoin H&R:n 35mm sarjan ja edestä tippui 30mm ja takaa 25mm. Eli ei 35mm mitä piti, mutta aika tekee tehtävänsä ::)
 
Onko tuohon malliin Weitec:illä edes 35mm madaltavaa sarjaa? Juuri tänään kävin kysymässä niin ainoa mitä Weitec:n luettelo tuntee on 40mm sarja joko pelkät jouset tai koko alustasarja. :eek:
 
No jaa mutta Weitecin sivustolta löytyy ainaskii tähän automalliin kyseiselle sarjalle TUV todistus jolla kävin katastamassa auton ( löytyy samat malli numerot ku iskareis ja jousis) Ja papereiden mukaan madallus on 35mm luulen et aika lähelle... :eek:

No vika selvis miks perä jäi korkeelle.
Entiset weitecin iskarit oli öljyt ja uudet on kaasut no iskarit työntyy auki asti kun ei oo painoo takana ja perä nousee... :(
Heti kun yksi mennee taka penkille niin perä laskee madallus korkeuteen....??? Outoo että iskarit + jouset jaksaa nostaa ton perän tolleesa ylös... ???

Tulin siihen tulokseen että jouset olikin loppu ja ostin semmoiset jäykiste kumit ja viskaan vissiin vanhat iskarit takas...
Jos ne vielä varaosaliikkees ottaisi ne uudet iskari takas jos osaan laittaaa ne siististi takas pakettiin........ ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom