Käkikello Legnumissa?

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Tasatunnein joku/jokin kukkuu mun autossa. ;D Eihän se vaan ole autonkello?

Mulla on Mitsubisin navi/tv-näyttö ja Kenwoodin soitin. Tota navi systeemiä ite epäilen mut mulla oli akku irti autosta ja en laittanut kuin kojelaudanpäällä olevan aikaan niin edelleen kukkuu...
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

Ei vissiin sit kellään muulla kuku. ;D

No selvii viimeistään kun heitän mäkeen ton telkkari systeemin...
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

Joo se on se sun navi/tv, jossai bemarissa oli sama toiminto. Noi 8g laitteiden kellot on yleensä muutenkin niin kujalla ettei ne tiiä ees kellonaikaa. ;D
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

se kello nyt on helppo korjata, oliko täällä vai ulkomaan foorumilla ohjeet. joku 10min meni..
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

k.aheli sanoi
se kello nyt on helppo korjata, oliko täällä vai ulkomaan foorumilla ohjeet. joku 10min meni..

Meinaatko että revin ulos sen Käen sieltä? ;D ;D
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

Mun homma ei nyt liityy käkeen, mutta kelloon niin käytetään tätä aihetta.

Legnumin kelloa vaivaa jokin, perus kolvaukset siihen on tehty ja näyttö näyttää kokoajan niin kuin kuuluukin. Kello toimeikin monta kuukautta helvetin hienosti viime torstaihin asti.

Rupesi tekemään sitä on ottaa virrat poies ja laittaa takasin, niin kello lähtee aina pyörimään 0600. Joka kerta. Saako tuo kello jonkun ylläpito jännitteen, vai onko siinä joku sisään rakennettu paristo mikä pitää sen kokoajan ajassaan ??

Ketään muu törmännyt ?
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

MäTSi sanoi
Mun homma ei nyt liityy käkeen, mutta kelloon niin käytetään tätä aihetta.

Legnumin kelloa vaivaa jokin, perus kolvaukset siihen on tehty ja näyttö näyttää kokoajan niin kuin kuuluukin. Kello toimeikin monta kuukautta helvetin hienosti viime torstaihin asti.

Rupesi tekemään sitä on ottaa virrat poies ja laittaa takasin, niin kello lähtee aina pyörimään 0600. Joka kerta. Saako tuo kello jonkun ylläpito jännitteen, vai onko siinä joku sisään rakennettu paristo mikä pitää sen kokoajan ajassaan ??

Ketään muu törmännyt ?

Ylläpito akulta toki.... Vaihda UTCOMP tilalle niin tulee kellokin :D
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

mystinengalant sanoi
Ylläpito akulta toki.... Vaihda UTCOMP tilalle niin tulee kellokin :D

Heti laitetaan kun asennat ;D

Ennen sitä haluan kellon toimimaan..

Kellolla varmaan löytyy sulake, mutta onko tämä sulake sille ylläpidovirralle vaaaaai sille kun näyttö syttyy virtoja päälle laittaessa, vai mahtaneeko olla sama ?

12tuntia päivässä maasähköä saa kaalin sen verran jumiin, ettei jaksa omin avuin näitä miettiä ;D
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

MäTSi sanoi
Heti laitetaan kun asennat ;D

Ennen sitä haluan kellon toimimaan..

Kellolla varmaan löytyy sulake, mutta onko tämä sulake sille ylläpidovirralle vaaaaai sille kun näyttö syttyy virtoja päälle laittaessa, vai mahtaneeko olla sama ?

12tuntia päivässä maasähköä saa kaalin sen verran jumiin, ettei jaksa omin avuin näitä miettiä ;D

Mulla olis muuten toimiva kello joutilaana. Siihenkin on kolvaukset korjattu.
Jostain kohtaa piiloon jäävältä osalta muovi on vähän murtunu, mutta se ei haittaa.
Voisin lähettää sopuhintaan.
Ilmottele, jos kiinnostaa.

Siis jos vika on kellossa, eikä jossain muualla.
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

Febiz sanoi
Mulla olis muuten toimiva kello joutilaana. Siihenkin on kolvaukset korjattu.
Jostain kohtaa piiloon jäävältä osalta muovi on vähän murtunu, mutta se ei haittaa.
Voisin lähettää sopuhintaan.
Ilmottele, jos kiinnostaa.

Siis jos vika on kellossa, eikä jossain muualla.

Vähän eppäilen, et kellosa olisi vikaa.... Mut tutkin ens viikolla (kun on vapaaviikko!!!!!!!! 8) 8) 8) ) asiaa, jos jotakin selviää, jossei selviä niin täytynee koittaa uutta kelloa. Palaan ensiviikolla asiaan :)
 
Vs: Käkikello Legnumissa?

tuossa vähän tutkisin kelloa ja otin irti sen, piruuttani kolvasin uudestaan virtaliittimen kolvaukset. Jännite tuli jatkuvana, niin kuin kuuluukin liittimen päähän, joten vika on kellossa.

Pistin takasin pakettiin, niin tuossa hetken sitä seurailin ja näytti toimivan :peukku Täytyy vahdata sitä huamen viellä..
 
Takaisin
Ylös Bottom