känni topic

Vs: känni topic

Mistään varsinaisesta kännäämisestä ei voi puhua, mutta saunajuomana on menossa Baltika 7 olut. Yhden vaan ajattelin ottaa, joten valitsin litran tölkin.
 
Vs: känni topic

Täytyypi tästä lähteä palokunnan pikkujouluihin :D Saa nähä moniko on vielä pystyssä kuuden aikaan :peukku
 
Vs: känni topic

Nooh kyllä tää tästä... Pitkästä aikaa näki kaippareita vuosien takaa... Vähän jäi hana auki ja vanha Wissy valuu pullosta ja turkkilaiset top10 soi rariossa
 
Vs: känni topic

Kännissä on kiva olla kännissä kutkuttaa :peukku Vai mitä Janita? :peukku ;D 8)
 
Vs: känni topic

Kolome sattoo viestii jjooo jjjee jjuu ;D Munasillaan munasillaan kohta kaikki on munasillaan ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
Vs: känni topic

Ikinä en ole tänne kirjottanut tähän aikaan mutta kerta se on ensimmäinenkin... ;) Nukkumaan...>
 
Vs: känni topic

nokonzok sanoi
Jaahas, tulinpa heitetyksi sedulasta ulos. Syy ei tietenkään ollut minussa.

"erilaisen huumorintajun omaava riehakas mies henkilö poistettiin anniskeluravintolan tiloista puoliväkisin"
ravintolan muut asiakkaat olivat lähinnä huvittuneita tapahtumasta, seuraavanlaisia kommentteja kuultiin; toihan on ihan "chief wiggumin" näköinen, ei kai sitä tolla lailla tarvitse repiä vaikka on munasillaan, hei!, älä nyt rillejä..

punaiseen sexymekkoon pukeutunut 19v. tyttö jäi kaipaaman "mäk kyveriä", tai jotain vastaavaa :nykii

Tämä edellä kerrottu, oli vain satua. Eihän Mikko munasillaan missään heilunut,, kai..?
 
Vs: känni topic

nokonzok sanoi
Jaahas, tulinpa heitetyksi sedulasta ulos. Syy ei tietenkään ollut minussa.

Ensimmäinen kysymys onkin Kuka heitti sut alunperin sisälle? ;D
 
Vs: känni topic

Huhhuh..

Kyllä aikamoista tisasuttelua ollut viime viikko,talviloma..

Ja huomenna,eiku tänään olis vielä kioiskin pikkujoulut..

Noh,jos nyt MUUTAMAN vielä ottais,ja sitten valmistautuun huomista varten.
 
Vs: känni topic

Pari asennuskaljaa piti vaan ottaa mutta sitten tuli huonoja uutisia taas...
 
Vs: känni topic

Mä saan aina jossain vaiheessa viikkoo hakee muut meijän työ miehet töihin kun niillä on ollu jotkut "harjakaiset yms" reissuhommia tekevät kuulemma tarvii aina kerran viikkoon pienet... ;D
 
Vs: känni topic

GeeTeeOO sanoi
Mä saan aina jossain vaiheessa viikkoo hakee muut meijän työ miehet töihin kun niillä on ollu jotkut "harjakaiset yms" reissuhommia tekevät kuulemma tarvii aina kerran viikkoon pienet... ;D

Lähde nyt ihmeessä itsekkin ottamaan joskus pienet ;) Mites ST:llä tuo joululoma jos lähdetään porukalla jonnekkin??
 
Vs: känni topic

Mites tässä ny näin kävi... toista päivää putkee ja huomenna tarttis töihinki päästä... :p Sitä se ilmane viina teettää :D nooh onneks o vasta 16.00 eteenpäin töitä huomenna.. jaha takas lämmittää sauaa ;D
 
Vs: känni topic

Chiqi_ sanoi
Mites tässä ny näin kävi... toista päivää putkee ja huomenna tarttis töihinki päästä... :p Sitä se ilmane viina teettää :D nooh onneks o vasta 16.00 eteenpäin töitä huomenna.. jaha takas lämmittää sauaa ;D

Oikein :peukku
 
Vs: känni topic

Shadow sanoi
Lähde nyt ihmeessä itsekkin ottamaan joskus pienet ;) Mites ST:llä tuo joululoma jos lähdetään porukalla jonnekkin??

Kaippa sitä vois yhen rokuli päivän ottaa tässä joulun tienoilla... Oon muute aina halunnu tietää että mistä tulee ST... Joo tiiän foortissa on sport tech mut meinasin ST:n nimim...?
 
Vs: känni topic

GeeTeeOO sanoi
Kaippa sitä vois yhen rokuli päivän ottaa tässä joulun tienoilla... Oon muute aina halunnu tietää että mistä tulee ST... Joo tiiän foortissa on sport tech mut meinasin ST:n nimim...?

Kyllä mulla tulee montakin vaihtoehtoo mieleen ;D S*atanan Tonttu, Saamaton Tunari, Selkärangaton Tussukka yms yms yms ;D
 
Vs: känni topic

Shadow sanoi
Mites ST:llä tuo joululoma jos lähdetään porukalla jonnekkin??
Meni just viime viikolla..

Mutta ei yhtään huonompi idea!


GeeTeeOO sanoi
Oon muute aina halunnu tietää että mistä tulee ST..
TODELLA vanha juttu..
Oisinkohan ollu jotain 12V,kun tuli jo tehtyä "vaikka mitä",ja jo silloin sain hieman,hmm,poikkevia ideoita,ja muutama kaveri keksi kutsua säätäjäksi,ja siitähän se ajatus sitten lähtikin..
 
Vs: känni topic

Kohti nousua :-\. Ans kattoo miten vitutuskänni iskee!
 
Vs: känni topic

Shadow sanoi
Ei sitte muuta ku heittelee ehdotuksia ilmoille?
Saas kattoo..

Näyttää tääkin (loppu)vuosi taas niin prkl kiireiseltä,mutta onhan sitä aikaa..


eli jos jollain on ylimääräistä aikaa,niin lahjoittakaa mulle!
 
Vs: känni topic

ST sanoi
Meni just viime viikolla..

Mutta ei yhtään huonompi idea!

TODELLA vanha juttu..
Oisinkohan ollu jotain 12V,kun tuli jo tehtyä "vaikka mitä",ja jo silloin sain hieman,hmm,poikkevia ideoita,ja muutama kaveri keksi kutsua säätäjäksi,ja siitähän se ajatus sitten lähtikin..
Onko sama säätäjä kun tekee vastaheiton foorumilla juttua säksästä :D säätäjä nimellä.
 
Vs: känni topic

UITTO- sanoi
Onko sama säätäjä kun tekee vastaheiton foorumilla juttua säksästä :D säätäjä nimellä.
Eip.

Enpä nykyään jaksa enään kirjoitella/selailla oikein muita kuin tätä foorumia,että saisi aikaankin jotain..




Shadow:
No jos kolme kuukautta ens alkuun.?
 
Vs: känni topic

J. Puhakka sanoi
3kk putki (kumpi pettää ensin jätkä vai maksa), kuulostaa hyvältä, where i can sign up

Ei kumpikaan, rahat loppuu ensin ;D
 
Vs: känni topic

Kyllä kai se tämän topicin alle kuuluu tämä ala-asteelaistenkin kännäykset ;D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009121910813452_uu.shtml
 
Vs: känni topic

MitsuMi sanoi
Kyllä kai se tämän topicin alle kuuluu tämä ala-asteelaistenkin kännäykset ;D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009121910813452_uu.shtml

Taas. Useesti saanu samalaisen jutun kuulla jostai päin suomea.
 
Vs: känni topic

Voi elämä että osaa nuppi olla sekasin :seina
Mä en oo edes varma että meninkö mä nukkumaan eilen / tänää aamulla tai oonko ees nukkunu :nykii
Krapulasta ei oo kyl hajuakaa, eiköhän se kohta ilmesty ::)
 
Vs: känni topic

Olut maistuu ja sauna on lämpiämässä :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom