kuinka tunnistaa vaihteiston ?

  • Viestiketjun aloittaja jaskajokunen
  • Aloituspäivämäärä
J

jaskajokunen

Guest
Kaveri pyysi kysymään viisaammilta eli millä erottaa Galantin ja Canterin vaihteiston ( siis parejoiseen tarkoitetun ) toisistaan, laatikko on jo irti korista eli ei tyyppikilpeä ole saatavilla !
 
ei ole tietoa siitä laatikosta sen enenpää, kuin että vuosimalli on ilmeisesti -86 oliskos sit Galantin aski ? Kaveri oli moisen jostain löytänyt netistä myynnissä !
 
jaskajokunen sanoi
ei ole tietoa siitä laatikosta sen enenpää, kuin että vuosimalli on ilmeisesti -86 oliskos sit Galantin aski ? Kaveri oli moisen jostain löytänyt netistä myynnissä !

Kun itse kerran asiaa kysyin Mitsun myyjältä, niin sanoivat, että se Canterin laatikko olisi vm-88 ja sitä uudemmissa Pajeroissa. Huuto.netissä on myynnissä juuri tuollanen vm-86 laatikko ja olettaisin sen olevan tuolla Galantin tekniikalla. Laitoin sille myyjälle esitettyihin kysymyksiin tuon saman, mitä kerroin tuossa edellä.
 
sieltähän se kaverikin sen askin oli löytänyt :) en vain viitsinyt mainostaa sitä, kun huuto.net:in säännöt kieltävät moisen mainostamisen ja toisaalta jos kaveri on kiinnostunut ostamaan niin kilpahuutajat nostavat mahdollisesti hintaa 8)
 
jaskajokunen sanoi
sieltähän se kaverikin sen askin oli löytänyt :) en vain viitsinyt mainostaa sitä, kun huuto.net:in säännöt kieltävät moisen mainostamisen ja toisaalta jos kaveri on kiinnostunut ostamaan niin kilpahuutajat nostavat mahdollisesti hintaa
Nojaa, jos mainitsen asiasta täällä, jonkun kysymyksen yhteydessä, niin en koe sitä mainostamisena, varsinkaan kun en ole itse myyjänä enkä muutenkaan tunne koko myyjää, joten en itse koostu kyseisestä kohteesta mitään ja kun en ole edes mitään linkkiä kohteeseen täällä esittänyt vaan maininnut asiasta ohimennen. Ja eipä tuo nyt miltään hirmuisen suositulta kohteelta vaikuttanut, ainakaan eilen ei ollut yhtään huutoa siihen edes tehty.
 
Takaisin
Ylös Bottom