Tere
Jaahas, tuli Pajero pihaan. 1988, diesel turbolla, jälkiasennus-IC:llä, automaatilla, jälkiasennus-ilmastoinnilla ja 367 tkm:lla.
Muutama kysymys:
1. Automaatin öljytaso on kylmänä kuuman maksimissa. Haittaako?
2. Polttoainemittari ei toimi. Kun anturille menevän johdon kytkee maihin, johan näyttää täyttä. Eli vika anturissa. Millainen se anturi on? Saako sen irti tavaratilan pohjassa olevasta luukusta tankkia irrottamatta? Onko jollain lukijoista toimivaa anturia?
3. Latauksessa on jotakin vikaa. Silloin tällöin syttyy latauksen, polttoainesuodattimen, automaatin lämpötilan yms valoja ja lataus katoaa. Onko värkissä erillistä lataussäädintä vai onko se laturissa? Voiko vika olla muualla vai puranko suoraan laturin irti? Päävirtakaapeli ja latausmerkkivalolle menevä piuha ovat OK.
4. Haluaako joku lukijoista myydä mulle halvalla hyväkuntoisen kuskinpenkin?
Siinäpä niitä. Huomenna varmaan lisää kun remontti jatkuu.
-AR
Jaahas, tuli Pajero pihaan. 1988, diesel turbolla, jälkiasennus-IC:llä, automaatilla, jälkiasennus-ilmastoinnilla ja 367 tkm:lla.
Muutama kysymys:
1. Automaatin öljytaso on kylmänä kuuman maksimissa. Haittaako?
2. Polttoainemittari ei toimi. Kun anturille menevän johdon kytkee maihin, johan näyttää täyttä. Eli vika anturissa. Millainen se anturi on? Saako sen irti tavaratilan pohjassa olevasta luukusta tankkia irrottamatta? Onko jollain lukijoista toimivaa anturia?
3. Latauksessa on jotakin vikaa. Silloin tällöin syttyy latauksen, polttoainesuodattimen, automaatin lämpötilan yms valoja ja lataus katoaa. Onko värkissä erillistä lataussäädintä vai onko se laturissa? Voiko vika olla muualla vai puranko suoraan laturin irti? Päävirtakaapeli ja latausmerkkivalolle menevä piuha ovat OK.
4. Haluaako joku lukijoista myydä mulle halvalla hyväkuntoisen kuskinpenkin?
Siinäpä niitä. Huomenna varmaan lisää kun remontti jatkuu.
-AR