Kytkinlevyn vaihto, L200

  • Viestiketjun aloittaja Ilkka K
  • Aloituspäivämäärä
I

Ilkka K

Guest
No niin nyt olisi levyn (ja tietysti laakerin) vaihdon aika, katsotaan sopiiko poistotuote vaihteiston ja moottorin väliin. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=8490.0


Pienellä tutkimisella vaihtoehtoja näyttää olevan kaksi (2).

1. Vaihteiston(jen) ja kardaanien irroitus, jolloin laatikko ehkä mahtuu tulemaan riittävän taakse, ennenkuin ottaa tulipeltiin kiinni,  että saa levyt yms vaihdettua.

2. Koneen nosto pois ja uudet hilppeet kiinni. Samallahan olis tuo jakoremmin vaihto helppo tehdä kun on kone "sylissä". Pitäneekö tässä vaihtoehdossa taasen ottaa syyläri pois ?

Onko tietoa tarjolla kumpi on helpompi/mahdollista tehdä ???
 
m, sori, vastattu ja tänne kans:

en muista kaikkia mittoja ulkoa,



---------\
----------\
-------
|
/-------
/--------- Ø17 *1
--------- (Ø20)

Ø23



- *1 Ø17 jos on V5MT1, muutoin Ø15
- tuo väli (Ø20) luokkaa 20 pit
- tee Ø23 30-50 mm pit
- tee Ø17/Ø15 >10 mm pit.


itse tein sellaisen että on Ø23 kahvaosa jossa
Ø18 läpireikä ja sitten Ø18 tangosta sorvailin
selliset pätkät, jonka pää oli esim Ø17,
tällöin toi välimitta ei merkkaa mitään koska
keskitappi "liukuu" kahvan sisällä/mukana


toisaalta Biltema myy sarjaa 16,90 e, nyt ostasisin sen
koska olen tarvinnut ainakin kahta eri kokoa (jo) ...

t:eko_mies
 
Takaisin
Ylös Bottom