I
Ilkka K
Guest
No niin nyt olisi levyn (ja tietysti laakerin) vaihdon aika, katsotaan sopiiko poistotuote vaihteiston ja moottorin väliin. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=8490.0
Pienellä tutkimisella vaihtoehtoja näyttää olevan kaksi (2).
1. Vaihteiston(jen) ja kardaanien irroitus, jolloin laatikko ehkä mahtuu tulemaan riittävän taakse, ennenkuin ottaa tulipeltiin kiinni, että saa levyt yms vaihdettua.
2. Koneen nosto pois ja uudet hilppeet kiinni. Samallahan olis tuo jakoremmin vaihto helppo tehdä kun on kone "sylissä". Pitäneekö tässä vaihtoehdossa taasen ottaa syyläri pois ?
Onko tietoa tarjolla kumpi on helpompi/mahdollista tehdä ???
Pienellä tutkimisella vaihtoehtoja näyttää olevan kaksi (2).
1. Vaihteiston(jen) ja kardaanien irroitus, jolloin laatikko ehkä mahtuu tulemaan riittävän taakse, ennenkuin ottaa tulipeltiin kiinni, että saa levyt yms vaihdettua.
2. Koneen nosto pois ja uudet hilppeet kiinni. Samallahan olis tuo jakoremmin vaihto helppo tehdä kun on kone "sylissä". Pitäneekö tässä vaihtoehdossa taasen ottaa syyläri pois ?
Onko tietoa tarjolla kumpi on helpompi/mahdollista tehdä ???