l-200 tietoo???

L

leppis

Guest
mikä mahtaa olla se nuppi ratin vasemalla puolella hätä vilkun alapuolella,on vaan muovi osat siitä kaikonnut ei sillä mun mielestä ole mitään vaikutusta mihinkään,niin sii auto oli l-200 4x2 -90,ohjekirjaa ei ole joten siitäkään ei pysty kattomaan.mitäs muuta ko.pirssissä kannattaa käydä läpi alustassa,voimansiirrossa yms... heikot paikat? pitääkö hidas neliveto ottaa pois peruuttamalla?
siis lukot vai onko siinä ees semmosia?miten isot pyörät saa mahtumaan ettei tule mahottomasti yli lokareista.
entä turbotus onko mahdollinen suht pienellä vaivalla,tuntu vaan vähä voimattomalta ku kävin vähä testaamassa maasto ominaisuuksia sora montulla.
 
vois olla käsikaasu jos se pyörii se nuppi,jos on manuaalilukot ei tartte pakitella,auto seis ja keppi haluttuun kohtaan,automaatti lukot pakilla pois päältä,turbotus omalla vastuulla,31x10.5/15 on aika sopiva varmaan niin ei lopu veto ihan kokonaan,vanteenhan ne paljo vaikuttaa siihen ulostuloon
 
etu navassa lukee auto free hub eli tarvii pakittaa pois?????vakio vanteet on 16 tuumaset,kannattaako niihin ruveta ettimään pyöriä vai hommaako suosiolla 15 vanteet ja renkaat?
eroaako moottori jollain tavalla pajeron moottorista muuta kuin turbon osalta(männät/veivit yms..)?
joo se nuppi on käsikaasu ku tarpeeksi veteli ni rupes kierrokset nousemaan.
 
kyllä ne sitte on sitä "pakillapois" mallia ,voit käydä kattomassa mitä nettijussi on näistä mieltä nikon pajero projekti osiossa.31x10,5/15 vastaava koko on 245/75-16 tai 265/70-16 tuo jälkimmäinen vois olla aika miehekäs,käy offivarusteen sivuilta kattoon hintoja ne aika kohdallaan.en tietä niiden sisuskalujen eroista
 
Takaisin
Ylös Bottom