Lancer 1600 gsr takaveto

naukkis

New Member
Liittynyt
15 Tammikuu 2011
Ostin tuollaisen auton ja siitä on vetoakseli poikki, onko kellään tietoa mistä malleista voisi akseli käydä siihen ?
tai olisko kellään sellasta akselia ?

T Kimmo Vainionpää Nurmes 0400-226632
 
Vs: Lancer 1600 gsr takaveto

Eli autosi on mallia A174A?

Osanumero akselille pyörännavan kanssa on MB160990 jos se auttaa selvittelyssä. Sama osanumero on käytössä myös mallissa A172A eli 1.4 litraisella moottorilla varustetussa Lancerissa, mutta 1.2 litrainen A171A käyttää eri osanumeroa. Molemmilla puolilla on samanlainen akseli.

Valitettavasti minulla olevat mikrofilmit käsittävät vaan Lancerin. Joku muu pystyy ehkä tutkimaan onko samaa osanumeroa käytetty Galantissa tai jossain muussa mallissa.

Toinen vaihtoehto on teettää akseli esimerkiksi Sorvaamo Karpiolalla jos ei sopivaa muuten löydy.

Edit: vai lieneekö vielä vanhempi peli kyseessä?
 
Vs: Lancer 1600 gsr takaveto

Mulla on tuolla vanhempi korisen yksi kokonainen murikka, mutta ei tietoa että mistä mallista on purettu. Siinä on ehyet vetoakselit.

Mutta mun 1.4 farkussa oli paksummat osat kuin tuossa. Eli sen puolesta vois olla 1.2sen, mutta mikään varmuus ei ole etteikö farkussa olis voinut olla joku erilainen murikka kuin sedan mallissa.

Mutta voisi olla sen puoleen kaupan, kun ei osat omaan sopineet. Mutta tarttis keksiä että mistä varmasti tietäis että on samanlainen akseli. Koko murikankin saa kyllä ostaa, mutta aika painava lähetettäväksi.
 
Vs: Lancer 1600 gsr takaveto

Nyt kun sai jo noin paljon tietoa , niin kori näkyy olevan tuhatkaks-satasen ja moottori 1600 kahdella kaasuttimella, siitä on tehty noin 15 v sitten jäärata auto turvakaarineen ja on säilynyt aika hyvänä eikä ole lahonnut, ilmeisesti sisällä säilytyksen takia, mutta mistä erotan onko siinä 1200 mallin vai 1600 maliin taka akseli?vaihteisto on ainakin 4 lovinen ja pakki on kakkos vaihteen vieressä, eli miten nuo laatikot ja moottorit käy toisiinsa, onko kardaani samanlainen molemmissa kun näyttäis alkuperäiseltä ?
 
Vs: Lancer 1600 gsr takaveto

Mulla vapautuu kokonaan 1.2litrasen taka-akseli ens kesän aikoihin, menee pitkään, mut siin ois sitte vara-akselia.
 
Vs: Lancer 1600 gsr takaveto

No ongelma ratkaistu , ja käyty kokonainen lance kuusenkatveesta hakemassa. eli jos joku tarttee siitä osia niin nyt on ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom