lancer -80+2l turbo tekniikka ale päivät!!!!

humppakostaja

New Member
Liittynyt
31 Elokuu 2009
eli mummon entinen silmäterä myytävänä,hommasin joskus projektiksi ja nyt muut vekottimet vievät kaiken ajan joten jostain on pakko luopua :'(

auto on ajokuntoinen ja mielestäni ikäisekseen hyväpeltinen,karvahattumalli,1.2nen ja väriltään "kalsarinsininen",paperit löytyy

tekniikka:takaveto galantin alkuperäinen turbomoottori johon laitettu kaikki sisukset uutta,kansi kaivettu,tehty pakosarja jonka jatkeena tällä hetkellä switser s2b/holset hybridi,turboruuvi,syt.ajoituksen säätö sisältä nupista,seosmittari,yms

vakio laatikko ja kardaani samanlaisesta pelistä tosin kardaanin ja perän välinen laippa tällä hetkellä toyotaan käypänen

auto ja tekniikka lemillä hintaa koko läjällä 1000e ilman ahdinta -500
parhaiten tavoittaa soittaen,auton ja osat näkee paikan päällä puh.044-9605558

kiirus ois!
 

jmk-galant.82

Galant sigma -77 6G72TT
Liittynyt
1 Tammikuu 2005
Sijainti
Pirkanmaa, Tampere
Vs: lancer -80+2l turbo tekniikka ale päivät!!!!

olen yriitänyt soittaa,mutta en ole saanut yhteyttä. ... pelkkä lancer tai koko paketti kiinnostaisi kovasti. soittaisitko kun näet tämän 050-5112731
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: lancer -80+2l turbo tekniikka ale päivät!!!!

Saattaa J olla tuolla numeron puolikkaalla tavoittaminen yhtä hankalaa toisinkin päin... :) :)
 

simonsays

Active Member
Liittynyt
4 Tammikuu 2007
Vs: lancer -80+2l turbo tekniikka ale päivät!!!!

samitsu sanoi
Saattaa J olla tuolla numeron puolikkaalla tavoittaminen yhtä hankalaa toisinkin päin... :) :)


onnistuu se ihan hyvin, numero on niitä ensimmäisiä rl numeroita, harvinainen :)
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: lancer -80+2l turbo tekniikka ale päivät!!!!

Aijaa-no ainakin minun puhelimessa siinä numerossa on viel muutama muukin lopussa mutta voihan olla että J on sen verran tunnettu henkilö ettei numeron tarvi aina olla ees kokonainen ja silti tulee puhelut perille... :) Vähän kuin kirjoittais joulupukille niin ihan sama mitä kirjeessä lukee ni aina menee perille... :) Minä nyt vaan oon tällainen turhan tarkka ihminen... :)
 
Ylös Bottom