Lancer -90 mittaristo MELUAA

Henkkajjj

New Member
Liittynyt
17 Tammikuu 2008
Eli mikähän on vikana kun pakkasilla ja jopa nollakelillä mittaristo rohisee n. 40km/h nopeudessa ja 80km/h se jo vinkuu aivan järjettömästi??? pitääkö vaijeri rasvata tai vaihtaa uuteen vai auttaako jonkun voiteluaineen ruutaaminen mittaristoon? ja jos mittaristoa pitää voidella niin mihin kohti mittaristoa sitä pitää ruutata? Ääni on todella ärsyttävä ja haluttais päästä eroon siitä mahdollisimman pian.. :seina
 
Vs: Lancer -90 mittaristo MELUAA

mulla toimi ainakin rasvaus.. otin mittariston irti ja survoin sieltä crc:tä niin maan perkeleesti.. kyllä se siitä.. hyvin ärsyttävä vika todellakin..
 
Vs: Lancer -90 mittaristo MELUAA

onko se mittaristo hankala irrottaa? tai siis mitä pitää ottaa edestä pois että se lähtee? ja pitääkö vaijeria sitte rasvata ollenkaan?
 
Vs: Lancer -90 mittaristo MELUAA

Ei miun muistaakseni tarvinnu ottaa rattiakaan irti.. muutama ruuvi ja sit pitäis lähtee.. siinä näkyy se vaijeri niin siihen survot jotain.. crc:tä tai jotain.. ihan perus ompelukoneöljykin saattaa auttaa.. kerran oon tän tehny joskus vuos sitten.. en tiiä auttaako sulle mut mulla autto ainakin..
 
Vs: Lancer -90 mittaristo MELUAA

juu kiitoksia neuvosta minäpä yritän vähentää melua :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom