Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

jooel

New Member
Liittynyt
4 Heinäkuu 2012
Sijainti
Helsinki
Elikkä kiinnostais iha yleisesti miten paljon minkä vaan ton ikäsen lancerin kulutukset ovat muilla? (1,3 - 1,8 litraseen).

Ite 1.6 ja Gti:n omistaneena, ihmettelen miten ihmiset saavat lancerit kuluttamaan yli 9 litraa satasella? ja kun itelläkään ei ole kevyin jalka...

-95 Lancer 1.8 Gti:
Maantie 6,6l/100km
Kaupunki 8,3l/100km
Seka-ajo 7,5l/100km

Noikin kulutukset saatu syksyn aikana 6000km ajoilla... Suodatinboxin pois ottamisen jälkeen kulutukset tippu puolella litralla kaikki, ihme kyllä :D
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

Ite oon päässy 460km täydellä tankilla -95 1.6,onko seny sitte 40L tankki.Seka ajolla.
Ensitten osaa laskea paljonko se vie satasella mutta liikaa opiskelialle ;)
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

Remeks sanoi
Ite oon päässy 460km täydellä tankilla -95 1.6,onko seny sitte 40L tankki.Seka ajolla.
Ensitten osaa laskea paljonko se vie satasella mutta liikaa opiskelialle ;)

Tankki taitaa olla 50L tossa mk5 mallis. On ihan reilu toi bensavalon syttymisen jälkeen jäljellä oleva bensamäärä, taitaa olla 10 litraa vielä tankissa kun valo syttyy...
ite kanssa ajanu tollaset 500 km ja vielä ei oo bensavalo edes syttynyt mut mittari näyttää kyllä aika nollia jo :D
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

jooel sanoi
Elikkä kiinnostais iha yleisesti miten paljon minkä vaan ton ikäsen lancerin kulutukset ovat muilla? (1,3 - 1,8 litraseen).

Ite 1.6 ja Gti:n omistaneena, ihmettelen miten ihmiset saavat lancerit kuluttamaan yli 9 litraa satasella? ja kun itelläkään ei ole kevyin jalka...

-95 Lancer 1.8 Gti:
Maantie 6,6l/100km
Kaupunki 8,3l/100km
Seka-ajo 7,5l/100km


Mulla on kylläkin hieman vanhempi 1989 Lanceri 1,5 GLXi, mutta vastaan silti kun olen aika tarkasti seurannut kulutusta ja olen saanut täsmälleen samat lukemat. En kylläkään ole mikään polkija.
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

jooel sanoi
taitaa olla 10 litraa vielä tankissa kun valo syttyy...
Mun mitsusta on sitte bensa loppu ku viisari on alittanut punaisen rajan ! Silloin mennään jo pyhällä hengellä 20km/h.Bensavalo ei oo viä mun aikana toiminutkaan...
Ja parhaimmillaan sinne on tankattu 39litraa.
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

Mulla se on ~7 / 100km
parhaimpina aikoina tankilla päässyt 500km :D joka kerta tankkiin tuntuu menevän 35 litraa.
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

-96 gti Lancer 700km tankillisella matka-ajoa. Tankkiin oon saanu menemään 55litraa. Viimeset 7-8 litraa saa lirutella tankkiin
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

LancerGTI-93 sanoi
-96 gti Lancer 700km tankillisella matka-ajoa. Tankkiin oon saanu menemään 55litraa. Viimeset 7-8 litraa saa lirutella tankkiin
otin tossa kesällä tankin alas ku putsasin sen ja laittelin vanhaa bensaa n 8 litraa tankkiin ja bensavalo sytty käynnistykses, lähin tankkaamaan ja tankkasin 15 litraa tankkiin ja viisari pääsi just ja just nollasta ylös:D
nauratti kyllä hyvin ku aatellu aina, että ku näyttää viisari nollaa ni tankissa ei oo ku liru bensaa enää mutta kyllä sillo reilut sata kilsaa ajelee vielä:D
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

mittari on mittari ja tankki on tankki.ei pysty sanomaan tarkasti paljonko syö jos kerran pari tankkaa täyteen ja mittarista yrittää kulutusta kertoo.

jos yli 8 vie ni sillon on kyllä raskas kaasujalka ja paljon kylmiä lähtöjä tai vikaa.

ja kulutukset mitataan tankattuina litroina ja ajettuina kilometreinä pidemmällä aikavälillä, jos halutaan tarkempia kulutuksia.

ja jos oman farkun täyteen tankkaan ni 500km kohdalla mittarin mukaan lähes varttitankki jäljellä matka-ajossa.nurkissa syö enemmän ku työ matkakin 1km ;D
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

mikko412 sanoi
mittari on mittari ja tankki on tankki.ei pysty sanomaan tarkasti paljonko syö jos kerran pari tankkaa täyteen ja mittarista yrittää kulutusta kertoo.

jos yli 8 vie ni sillon on kyllä raskas kaasujalka ja paljon kylmiä lähtöjä tai vikaa.

ja kulutukset mitataan tankattuina litroina ja ajettuina kilometreinä pidemmällä aikavälillä, jos halutaan tarkempia kulutuksia.

ja jos oman farkun täyteen tankkaan ni 500km kohdalla mittarin mukaan lähes varttitankki jäljellä matka-ajossa.nurkissa syö enemmän ku työ matkakin 1km ;D
joo ihan kyllä täyteen tulee tankattuu ja ajettuu tankki tyhjäks ja sen jälkee samalta pumpulta kattelee paljo menee tankkiin bensaa ja kilsat tietenki kattelee samalla..
ja niiku itekki mainitsin, raskas kaasujalka välillä ja sillo se menee kaupunkiajossa yli 8 litraa satasella.. tulee muuteki sellanen 100-200km ajettua päivässä.
 
Vs: Lancer 92-95 (mk5) kulutukset yleisesti

Itsellä 1.6 glxi lancer. Kulutus maantiellä noin 6l /100km, mutta voipi oikein hienolla kaasujalalla päästä alle 6:nkin ja kaupungissa noin 8l / 100km. Halpaa ajoa :)
 
Takaisin
Ylös Bottom