Virtalukon asennosta riippumatta parkit palaa parkki- ja ajovaloasennossa.
Ajovalot palaa vain ajovaloasennossa kun virtalukosta on käännetty vähintään 1 pykälä.
Saabin automatiikkaan tottuneena, haluaisin että ajovaloasennossa sekä ajovalot että parkit syttyisivät vasta kun virrat käännetään päälle tai auto on käynnissä, mutta parkit palaisivat parkkiasennossa virtalukon asennosta riippumatta.
Alfamerin korjausopuksen saksankieliset sähkökaaviot ei avautunu meikäläiselle, osaltaan saattaa vaikuttaa tämä japanilainen maadoituksen katkominenkin.
Eli nyt kaipailen vinkkejä onnistuuko joidenkin piuhojen paikkaa vaihtelemalla muuttaa niin että virtalukon ollessa ACC-asennossa ja valoviiksen ollessa ajovaloasennossa parkit syttyvät vasta kun ajovalot syttyvät, mutta parkit palaisivat kuitenkin parkkiasennossa virtalukon asennosta riippumatta.
Vai joutuuko heittää kikkakolmosen, virtalukolta virrat kytkimen läpi releelle (ACC-asennosta), releellä ohjataan sulakkeen kautta suoraan akulta ajovaloille ja parkeille parin diodin läpi.
Ja ehkä vielä yksi rele ja kytkin väliin joilla ohjataan annetaanko virtaa ajovaloille vai huomiovaloille.
Ajovalot palaa vain ajovaloasennossa kun virtalukosta on käännetty vähintään 1 pykälä.
Saabin automatiikkaan tottuneena, haluaisin että ajovaloasennossa sekä ajovalot että parkit syttyisivät vasta kun virrat käännetään päälle tai auto on käynnissä, mutta parkit palaisivat parkkiasennossa virtalukon asennosta riippumatta.
Alfamerin korjausopuksen saksankieliset sähkökaaviot ei avautunu meikäläiselle, osaltaan saattaa vaikuttaa tämä japanilainen maadoituksen katkominenkin.
Eli nyt kaipailen vinkkejä onnistuuko joidenkin piuhojen paikkaa vaihtelemalla muuttaa niin että virtalukon ollessa ACC-asennossa ja valoviiksen ollessa ajovaloasennossa parkit syttyvät vasta kun ajovalot syttyvät, mutta parkit palaisivat kuitenkin parkkiasennossa virtalukon asennosta riippumatta.
Vai joutuuko heittää kikkakolmosen, virtalukolta virrat kytkimen läpi releelle (ACC-asennosta), releellä ohjataan sulakkeen kautta suoraan akulta ajovaloille ja parkeille parin diodin läpi.
Ja ehkä vielä yksi rele ja kytkin väliin joilla ohjataan annetaanko virtaa ajovaloille vai huomiovaloille.