T-mu
New Member
Elikkäs kuinka huono/hyvä auto tuo evo olisi käyttöautona? Tarkoitus olisi hommata 8,9 tai 10 EVO. Käynyt tässä läpi internetin foorumeita ja löytänyt vähän molemman puoleista kommenttia. Toiset sanoo että kestää kyllä hyvin peruskäytössä kun huollattaa normaalisti ja toiset taas sanoo että ehdottomasti täytyisi olla oma talli ja kädentaitoja että pysyy auto hyväkuntoisena ja toiminnassa. Toiset sanoo että hauskin auto ajaa mitä koskaan ollut, kun toiset sanoo että ollut täysi virhe ostaa. Käden taitoja löytyy itseltä vähän, ymmärrystä kyllä tekniikasta jonkun verran, mutta aikaa ja paikkaa ei oikein ole joten auton huollattaminen tulisi ulkoistettua. Onko totta että merkkihuoltoon noita ei kannata viedä, Jyväskylän Delta-auto minua lähimpänä?
Ja olen kyllä lukenut täältäkin foorumilta tuon kiinnitetyn "Oletko ostamassa evoa? LUE TÄMÄ ENSIMMÄISEKSI SIIS!!" ketjun, mutta sekään ei antanut tarpeeksi tietoa.
Eli lyhyesti kysymykseni on siis, voiko EVOa käyttää normi työmatka ja vapaa-ajan ajossa ilman että tarvitsee huolehtia kokoajan, että mitähän menee seuraavaksi ja paljon sen tutkituttaminen ja korjaaminen maksaa? Onko tälläisenä minunlaisena vähemmän autojen laitosta ja korjaamisesta kiinnostuneella mitään järkeä ostaa EVOa ja käyttää sitä käyttöautona? Ihan töissä käyvä ihminen olen, mutta en kuitenkaan mikään rikas, onko EVO liian kallis auto pitää ja huollattaa?
Vielä lyhyemmin: Onko vähemmän autoista ja niiden laitosta ymmärtävän ihmisen järkeä ostaa EVO käyttöautoksi?

Ja olen kyllä lukenut täältäkin foorumilta tuon kiinnitetyn "Oletko ostamassa evoa? LUE TÄMÄ ENSIMMÄISEKSI SIIS!!" ketjun, mutta sekään ei antanut tarpeeksi tietoa.
Eli lyhyesti kysymykseni on siis, voiko EVOa käyttää normi työmatka ja vapaa-ajan ajossa ilman että tarvitsee huolehtia kokoajan, että mitähän menee seuraavaksi ja paljon sen tutkituttaminen ja korjaaminen maksaa? Onko tälläisenä minunlaisena vähemmän autojen laitosta ja korjaamisesta kiinnostuneella mitään järkeä ostaa EVOa ja käyttää sitä käyttöautona? Ihan töissä käyvä ihminen olen, mutta en kuitenkaan mikään rikas, onko EVO liian kallis auto pitää ja huollattaa?
Vielä lyhyemmin: Onko vähemmän autoista ja niiden laitosta ymmärtävän ihmisen järkeä ostaa EVO käyttöautoksi?