Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Lereik

New Member
Liittynyt
6 Heinäkuu 2007
Käykö normaalin lancerin tyhjäkäyntimoottori GTi malliin?
Jos jollaki lojuu nurkissa tuollanen niin voisin ostaa pois.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Ei käy. Purkamoilla ne osaa pyytää noista aika paljon, eli halvemmaks tulee korjauttaa vanha.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Missäs noita pystyy korjauttaan? On kyllä niin heikolla hapella tuo mun moottori että siitä tuskin tulee toimivaa vehjettä.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Ainaki jos liityt jäseneks, ni nimim. Esku korjailee noita. Saattaa se niitä kyl muutenki ropailla.
Nimim. janialho on kans ilmotellu foorumilla, et korjailis noita.

Pitää viel lisätä tohon, että noitten tyhjäkäynti moottorien varaosanumerot on ainaki eri ja sen takia ite hankin joskus purkamolta gti:n oman palikan. Mul on täs itelläki yks rikkinäinen varaosa, mikä pitäis lähettää korjattavaks joskus ku jaksaa, mut tuskinpa sitä tulee tehtyy ennen ku on pakko.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Huomasin tossa, et sä taidatki puhua vanhemman mallin lancerista ja niitten tyhjäkäyntimoottoreista mul ei ookaa mitää hajua.
Mä tarkotin tommost 92-96 lanceria.
Sori.

Mut kyllähän noi samat jannut korjaa varmaa sen sunki osan. ;)
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

heh, no tuskin se tuossa vanhemmassakaan käy :) mut voishan joku kyllä kattoa nuo koodit jos sattuu omistaan tuollasen -91 lancerin. Tuossa mun tyhjäkäyntimoottorin päällä on tälläset koodit: 1412C ja 69T15271A
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Tuossa omassa -92 GTi Lancerissa (vanhempaa mallia) on tyhjäkäynninsäätömoottorissa tuollaiset
koodit: 0117D ja E9715292C (7 tai 1 voi olla myös T tuossa jälkimmäisessä, ei näkynyt kunnolla).
Näköjään onpi erilaisia osia käytetty noissa GTi- malleissa....
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Joo niin ne näkyy olevan. Tilasin uuden austraaliasta. 56€ + 12€ postikuluja. Kesti 8 päivää tulla perille.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Lereik sanoi
Joo niin ne näkyy olevan. Tilasin uuden austraaliasta. 56€ + 12€ postikuluja. Kesti 8 päivää tulla perille.
Nostettaas vanha keskustelu uudelleen ylös, kun en uutta viitsi aloittaa.
Onko nettilinkkiä mistä tilaisit.

-Kiinnostaisi myös tietää missä hinnoissa merkkilliikkeessä on Gti tyhjäkäyntimoottori. ?
-Entä saako tyhjäkäyntimoottoreita tarvikkeena.?
-Googlella löysin tälläsen linkin http://www.dsmisc.com/dsmweb-dw/index.html sopiikohan toi vm.-91 1,8L gti lanceriin.?
Omassa tyhjäkäyntimoottorissa on tälläset numerot=> E9T15292 0824 D.
Tai jos jollain on toimiva tarpeettomana, niin laita yv. hintoineen.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Itse itselleni vastailen. Voipi joskus joidenkin ajomatkoja vähentää.
-Uusi maksoi timanttitiskillä 404€ ja risat.
-Tarvike osana ei saa.
-Autopurkaamolla tarjottiin ei oota.
-Yv:llä ei ole tullut yhtäkään tarjousta.
-Joten tilasin mantereen toiselta puolelta takuu korjatun hintaan 45$ Toivotaan että, osa ei jää tulliin.
-Tarve siis tämän osan osalta ohi.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Kartza sanoi
Itse itselleni vastailen. Voipi joskus joidenkin ajomatkoja vähentää.
-Uusi maksoi timanttitiskillä 404€ ja risat.
-Tarvike osana ei saa.
-Autopurkaamolla tarjottiin ei oota.
-Yv:llä ei ole tullut yhtäkään tarjousta.
-Joten tilasin mantereen toiselta puolelta takuu korjatun hintaan 45$ Toivotaan että, osa ei jää tulliin.
-Tarve siis tämän osan osalta ohi.

Mulla saattas tommone löytyä, mutta en yhtää osaa sanoo minkälaine potikka toi o.
 
Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

Jos jotakuta vielä kiinnostaa niin tilasin ite tuon osan sillon Ebayn kautta sieltä Austraaliasta.
 
Takaisin
Ylös Bottom