Lancerin kojelaudan purku

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
joku o varmaa purkanu 92-96 vuosmallin Lancerin koko kojetaulun, mutta ny ois tällanen:
Eli saako kuvassa (toiseks alimmainen) olevat hopeiseksi maalatut osat irti ILMAN että joutuu koko kojelaudan aukaisemaan päreiksi ??

Siis nuo ilmastointikanavien vierustat, keskikonsolin jne ?
Tarkotus ois kans laittaa auton väriseks kaikkia :)
 
pitäis olla ihan klipseillä kiinni, varovasti vääntämällä pitäis irrota ;D

-tk
 
Saa olen ottanut itse kaikki noi osat irti muutama ruuvi loput klipseillä maalasin ite kaikki auton väriin muista käyttää muovin joustoainetta muuten halkee maalit kun väännät osia takas paikoilleen hopee väri saattaa heiastua tuulilasiin välillä ikävästi jos ei haittaa anna mennä vaan laita kokeeksi jotain mikä on hopeeta kojelaudan päälle ja kruisaile sillein näät parhaiten heijastuuko se tuulilasiin ja häiritseekö se ;D
 
Miten sait irti sen tuulettajien vivuston. Mulla ainakin panttaa jostain sieltä ihan ylhäältä kun kyseistä palaa irti yritin. Eli se lähtee irti muttei kuin muutaman sentin päähän eli on jostain vielä kiinni.
 
Joo kun muistais siellä on sellanen muovinen vaijeri muistaakseni ite repäsin sen raakasti ja sitten vähän liimaa ja avot tais joutua yhden pienen ruuvin johonkin laittaa en suosittele käyttämää raakaa voimaa saa sen irti hajottamattakin en ole ite vaan niitä pitkä pinnaisia ihmisiä ;D
 
Zau, mulla on kans lanceri just autotallissa ja toistamiseen sisusta purettuna (paikkailen vanhoja pikku mokia).. eli eli .. se saa kyllä ihan nätisti irti. Se tuulettimien kohta on kaikkein hankalin,ainakin sen takaisin laittamiseen tarvitaan hyvät hermot,sillä ritilät ja niiden etulevy tarvitsee laittaa samaan aikaan, mulla ei meinannut mennä ne paikoilleen noin tuntiin (hermot!)
... malttia vaan niin hyvä tulee,ei voimalla ja kauheella kiireellä saa muuta kuin rikkinäiset klipsit ja sepäs vasta harmittaakin kun autoa pitäisi koota..
...hyviä purkuhetkiä..
 
Onko kukaan laittanut kyseisen mallin lanceriin valkoisia mittarinpohjia? coltmanian sivuilla näyttäis olevan pohjia. Miten teitte/onnistuitte ???
 
Mitenkäs niissä mittarinvalot toimii, ku mustissa "loistaa" valkoiset tekstit. Olis kyllä hyvän näköiset. Kaveri teki Corollaan taustat niin että tulosti väriprintterillä paperille ja laminoi sen laminointikoneella muovin väliin. Se muovi vain on mun mielestä vähä liian kiiltäväpintaista.
 
Takaisin
Ylös Bottom