Lancerin sivuhelmasuojat.

ville t.

Galant 2.4 GDI Sport, Lancer 2.0 STW Sport
Liittynyt
21 Heinäkuu 2004
Sijainti
JKL
onko kukaan nähnyt/ onko kellään kuvaa 88-92 Lancerista jossa on kiinni ovien alaosissa sellaiset sivusuojat. ne on samantyyliset kuin GTI-Galatin helmamuovit eli uritetut ja ne peittää ovien alaosat listoista helmalevikkeisiin.

mulla olis menossa sellaiset maalaukseen samalla kun maalataan takaluukkua ja spoileri. sit kun ne tulee maalauksesta pitäs päättää laittaako ne kiinni autoon vai ei. eli näyttääkö hyvältä tai paremmalta kuin ilman vai tuleeko hölmömmän näköinen. ne kun kerran laittaa kiinni niin ei ne ehjinä pois lähde. ei ainakaan maalit pysy jos niitä kumisia lärpäkkeitä rupeaa repimään irti.

tietty kun on kalliilla maalautettu niin ei tekis mieli haittää niitä varastoon seisomaan mutta jos ne tekee autosta hullumman näköisen niin pitää harkita. olen varmaan itse nähny kerran yhden lancerin jossa noi oli kiinni mutta en kiinnittänyt kovin paljoa huomiota niihin helmoihin silloin.
 
Vs: Lancerin sivuhelmasuojat.

Eikös tuo sitten tee sen että ovissa ei ole enää mustia listoja? Sinänsä hyvä juttu mutta sillon ei saa puskureissakaan olla niitä listoja (ainakin mitsun tapauksessa), tai näyttää hölmöltä.
 
Vs: Lancerin sivuhelmasuojat.

ei vaan nuo liimataan niiden alle. japanin malleissa ja ilmaisesti australiassa oli sellaiset samanlaiset listat kuin Galannteissa eli ne olivat yhtä palaa oven listojen kanssa mutta tuo sarja on tarjoitettu liimattavaksi normaalien kapeiden ovilistojen alle.

nettiautossa on yksi viimeisen vuoden mallinen lancer Gti (c6-kori) jossa on sellaisetyhtenäiset listat/helmat mutta siinä onkin kokonaan korinväriset puskurit
 
Takaisin
Ylös Bottom