Letkuhässäkkä?

M

mitsu L200

Guest
Nostin L200 mallisesta "maastoautosta" lavan pois väliaikaisesti,muutostöitä varten,siinä toivossa että L200 muuttuisi MAASTOAUTOKSI.Asiaan mikä mahtaa olla sen letkuhässäkän virka joka on pa-tankin päällä,kun ne letkut vaan kiertää siellä ja täällä ja semmosten laatikoiden kautta ja lopuksi letku päättyy runkopalkin sisään.onko niillä laatikoilla jotakin ihan oikiaa virkaa?
 
jos se letkuhässäkkä liittyy polttoainetankkiin jotenkin niin oliskohan pa-tankin huohotusputkia ??
 
joo joku semmonen kait sen virka oli,leikkelin helevettiin ne hässäkät sieltä.ne muovikotelot oli ihan onttoja ja putket oli ruoste raiskannu huonoon kuntoon,oikoliitännät on tehty ja tankin kiinnikeiden siirto on työn alla,(ylöspäin)
 
semmonen spiraalihässäkkä kandee silti jättää / tehdä sinne, muuten voi ruveta naftat lentämään mutkissa asvaltille täydellä tankilla..... ja sitte kandee miettiä mistä sen huohotusilman ottaa (suodattaa?), koska sitä kautta menee muuten roskaa tankkiin takuuvarmasti.
 
se hässäkkä jonka poistit on ns. vaahdonpoistaja... eli ei mitää seksuaalista merkitystä k.o toimivuuteen... mutta huohotin letkun kannattaa jättää sinne ja siihen päähä ihan tavallinen bensansuodatin mallia mopo
 
Niko kyseessä on MAASTOauto ja täällä jumalan perseen takana on niin vähä asfallttia että ne jää kaikki kerralla tuon auton alle ::) ne letkut lähtee molemmista päistä tankkia(joka tätä nykyä sijaitsee n 10 cm ylempänä kuin viime viikolla)keskellä on y-haara ja sitte on suodatin ja sitte on takaiskuventtiilin näkönen juttu josta ilma kulkee kyllä kumpaankin suuntaan taitaa olla sökö ja letkunpää menee runkopalkin sisään,sinne välille vois tietenki jättää semmosen kotelon jos sattuu lirahtaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom