Lisäperuutusvalo/valot Pajeroon

M

MetalMan_

Guest
Terse

Mitäs luulette, millaset lisäperuutusvalot olis pajeroon sopivat ja semmoset että kiltti katsastussetäkin ne hyväksyisi... en oo mikään maailman taitavin jätkä kyl näiden autosähköhommien kans, sen verran oon tajunnu että ns. rosvoliittimellä homma hoituu...

Yhellä kaverilla näin paksin luukun yläpuolelle nurkkiin sijoitetut lisävalot peruutusvaloina, mitenköhä onnistuis asentaminen ?
 
itse ajattelin vetää virran peruutusvalolta, itse valo on kiinnitetty varapyörän "lukko"reikään. Johdot vedän sieltä saranapuolelta oven sisään ja sitten ehkäpä rekkaripidekkeen kautta ulos ja valolle...

Tällä hetkellä valo on pultilla kiinni, mutta sähköt vetämättä. Von kertoa miten kävi, kun saan viriteltyä sen :).
 
Niko Päivinen sanoi
itse ajattelin vetää virran peruutusvalolta, itse valo on kiinnitetty varapyörän "lukko"reikään. Johdot vedän sieltä saranapuolelta oven sisään ja sitten ehkäpä rekkaripidekkeen kautta ulos ja valolle...

Tällä hetkellä valo on pultilla kiinni, mutta sähköt vetämättä. Von kertoa miten kävi, kun saan viriteltyä sen :).

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=190768
katos toi... aika erikoinen, onkoha noi valot ihan normaalit lisävalot vai olisko jollain erikoisil polttimoil...

mites projekti edistyy ? =)
 
Se ei se pakkivalon kytkin välttämättä ole tehty kestämään kovin kummoisia virtoja, joten jos ei halua sitä alkaa ehjäilemään, kannattaisi varmaankin ottaa sieltä pakkivalolta vain heräte releelle ja sähköt vaikkapa parkeilta, ellei sitten intoudu tuomaan ihan omalla johdolla.. Olisipa vähän kirkkaammat valotkin.
 
Mulla oli Hiacessa (raksa aikana omistin vuoden
verran :-[ ) Ton tyyppiset ku tossa pajerossa, (tavallaan kai ne oli sumuvalot) ni ihan omalla kytkimellä eikä katsastaja sanonu mitään niistä, sen ainoon kerran ku kävin sitä näyttämässä konttorilla :)

Kun taas kaverilla on offi pajerossa katon joka kulmassa semmoset "metsävalot" vai miks niitä nyt kutsutaan, niin niistä muistaakseni oli jotain vääntöä ettei sais olla :-\
 
Pakettiautossa ne hyväksytään työvaloina, mutta maastohenkilö autossa EI saa olla tieliikenne-käytössä työvaloja! Eri asia on puuttuvatko virkamiehet moisiin , jos eivät pala kuin erillisen katkaisija kautta. Katsastusmiehen kommentti, oli kun kyselin lupaa laittaa vanhaa lisäpitkää peruutusvaloksi oli, ettei ole luvallista laittaa kun siitä puuttuu se joku kirjain. Tämä tietysti riippuu katsastusmiehen tiukkapipoisuudesta.
 
Takaisin
Ylös Bottom