Lukko Pajeroon

E

Erkka

Guest
Tuli taas todettua että pajeroon tarttis saada lukko perään. En tiedä kuika monta kertaa tätä asiaa on kysytty, mutta kysyn vielä kerran. Onko mahdollista saada moinen käikäle pajeron ahteriin. KIITOS ETUKÄTEEN
 
Moro

Oltiin Erkan kanssa pöpelikössä ja jos ristikkäiset etu- ja takapyörät kevenivät niin alkoivat sutia ja auto pysähtyi, eli ei siirtynyt voima pitäville pyörille.
Minkälainen lukko siellä perässä on?

Vai pitäisikö eteen laittaa lukko joka poistaa ko. ongelman.

Offroad newbie ;)

Tomppa
 
offroad centeristä 100% paineilmalukot eteen ja taakse (1500e/kpl) niin johan nousee
 
Siinähän pajeron arvo tuplaantuis kun molempiin päihin laittais :eek:

Eikö ole muita vaihtoehtoja....

Tomppa
 
joo siis kyllähän siellä lukko on, mutta kuvaamasi perusteella se ei juurikaan enää pidä. Joku Pajeron omistaja voi varmaan kertoa minkä tyyppinen lukko siellä on ja voiko sitä korjata/säätää. Ainakin RWD Toyotissa (AE86) lukkoa voi säätää tiukemmaksi sellaisilla säätölevyillä -näin tehtiin mm. N-ryhmän GT-Corolliin, jolloin saatiin lähes 100%, mutta kuitenkin täysin sääntöjen mukainen lukko..... jospa Pajeron lukkoa voi säätää samaan tapaan?
 
Täytyy tehdä empiirisiä kokeita seuraavan kerran maastossa, molempien autolla ja näkee onko eroja.

Toi on hyvä jos niitä pystyis säätämään.

Mites edessä, onko siellä lukkoa ?

vai mistä ne epämaasturi jutut oikeen tulee...
 
edessä ei ole lukkoa.

epämaasturi jutut tulee siitä, että jos auto ei muistuta Lokomon tielanaa maantiellä, NIIN EIHÄN SILLÄ VOI TEHDÄ MAASTOSSA MITÄÄN? ;D

(eiköhän se tule siitä että Pajeroon ei saa ostettua 100% lukkoja Korvike Osasta suoraan, siihen ei saa jotain GM V8:ia suoraan, eikä siihen käy Danan jäykät akselit suoraan tms off-road siddua.... ;))
 
Taka-akselilla on kitka-lukko jota saa hämättyä kun HITAALLA nelivedolla ajettaessa alkaa ahdistamaan... niin vetää käsijarrun päälle ja matka jatkuu määrättyy asti................

eteen saa kyllä laitettua lukon .... mutta tekeekö se sitten autuaaksi.............

ihan ensiksi kannattaa ostaa kunnolliset napalukot eteen vaikka sitten manuaaliset jos viittii niitä väännellä........ itse en viitsi ;) joten ajattelin hankkia kunnolliset automaatti mallit..... :p :p

mutta jos joku haluaa alkaa kokailemaan lukkoja etu tai taka periin niin mulla on kumpikin kotona "ylimääräisenä" niin kauan kun en itte tarvi...........
 
no eipä löytynyt meikäläisenkään palloresta lukkoperää, kun sitä olisi viimeyönä tarvittu (prkl) :mad:
 
jaska74 sanoi
no eipä löytynyt meikäläisenkään palloresta lukkoperää, kun sitä olisi viimeyönä tarvittu (prkl) :mad:

Taitaa olla rikki.. ajettu väärillä öljyillä....esim...
 
Kitkalukko on kitkalukko, eikä mikään 100% lukko tavallisessa autossa. Kisavehkeet on sitten oma lukunsa, eihän niissä tarvi renkaidenkaan kestää ku muuan kymmenen kilsaa. Syö renkaat todella nopeasti tuo 100% lukko.
 
onneksi tuo jahvetin käsijarrukikka toimi, ettei kokoyötä tarvinut hangessa maata ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom