Myydään harrastajalle -96 automaatti Legnum, tuplaturbo kuten asiaan kuuluu. Oma kiinnostus bensarohmuihin ja useamman auton kunnossapitoon on loppunut, joten auto saa jatkaa elämäänsä jonkun muun hoivissa. En jaksa alkaa säilömään tontin kulmalla "odottamassa parempia aikoja".
Mittarissa on kilsoja 300 tkm. Auto on pääosin vakio, mutta siihen on laitettu edellisten toimesta Fujitsubon putkisto, uudempi (isompi) välijäähy, ilmakehään viheltävä dumppi. Autossa on eFlexFuel etanolimuunnossarja (rekisteriotteessakin) ja ilmeisesti vaihdettu isommat suuttimet paikalleen. Alustana Bilstein B6, jonka ansiosta auto kulkee todella nätisti, on vakaa ja tarkka
Tällä hetkellä seisoo ajokiellossa, koska tuli hylky päästöistä ja helmakotelon ruostevaurioista. Päästöjä yritin suitsia asentamalla alkuperäisen ilmanputsarin paikalleen, mutta ei riittänyt. Liiallinen HC johtunee isommista suuttimista (isommat suuttimet on kuulopuhetta edelliseltä omistajalta). Helmakotelot tuli jo paikattua, mutta katsuri sorvasi raudallaan vielä uuden reiän helmaan, tämä paikkaus nyt ei ole kovin suuri enää tehdä.
Ulkoisesti auto on koriltaan ok kuntoinen, maalipinta ikäisekseen siisti, vaikkakin muutama kivenisku ja joitain himmeämpiä naarmuja löytyy. Keulapuskuri ottanut joskus alareunasta osumaa.
Nelivetotekniikka toimii. Tässä on AYC, jonka toimivuudesta en kuitenkaan takaa mitään. Valot syttyy virtojen päälle laiton yhteydessä vaiheittain, mutta ajossa en ole valoja nähnyt. Automaattilaatikko toimii, mutta luulisin että öljynvaihto olisi hyvä tehdä. Nollauksen jälkeen on hieman omituinen ajaa.
Koneen käyntiääni mielestäni siisti. Joku pakovuoto saattaa löytyä toisen pakosarjan seudulta (tämäkin vaikuttaa päästömittaukseen varmasti). Jakoremppa tehty oletettavasti 2017, edellinen omistaja taisi puhua että olisi uusittu myöhemminkin, mutta niitä puheita en ala takaamaan. Auton mukaan tulee uusi laturi, laturin hihnan kiristin, ohjaustehostimen hihnan kiristin, molemmat hihnat ja vesipumppu. Laturi vikisee talvella, joten ennakoin sen eliniän olevan ehtoopuolella.
Moottorin kannakkeet polyuretaania, oikean puolen ylätukivarsi uusittu edestä, valojen releistys tehty ja johtosarjan suojausta parannettu imukotelon alla (ettei johdot hankautuisi ja tekisi oikosia).
Auton pohja on joskus maahantuonnin yhteydessä -11 ruostesuojattu, ja tämän johdosta onkin vielä ihan hyvässä kunnossa pohjaltaan. Pois lukien mainitut helmakotelot, koska kaikenlaista mätää pääsee suojamuovien alle muhimaan. Etuiskaritolppien yläpäät joutunee joskus paikkaamaan, mutta ei vielä ole ajankohtainen operaatio.
Sähköisesti taittuvat ja säätyvät peilit, automaatti-ilmastointi joka toimii, joka ovessa sähköiset lasit, keskuslukko ja laseissa tupakkamuovit. Kattoluukku, joka jumissa kiinni.
Mukaan tulee 2din kosketusnäytöllinen mankka joka autossa on nyt paikallaan. Myös K&N vapaavirtaussuodin tarvikkeineen ja adaptereineen, sekä muut hilppeet mitä nyt autoon kuuluvaa löytyy varastosta.
Hanskalokerossa on myös alkuperäinen japanilainen huoltokirja, hieno reliikki auton juurilta
Mukaan tulee yhden talven ajetut nastarenkaat 17" vanteilla. Nastat on vielä tallessa Sekä juuri ostetut kesärenkaat 17" vanteilla. Kesävanteet on upean näköiset tämän auton alla. Pelkillä renkailla jo hintaa melkein tonni ja siihen vanteet päälle.
Auto on Jyväskylässä ja kulkee omin voimin, kun vain hakee siirtokilvet.
Koko paketti lähtee saman tien 4500 € summalla. Poikkeavia mielipiteitä käyvästä arvosta saa toki esittää, katsotaan mihin päädytään.
Päin vastoin kuin edellinen omistaja, en lupaa "yli 300 heppaa tehoa ja sen tuntee!", Led-valoja (niinkuin tässä oli sellaset kiina-tuikut, joilla oli melkein metsässä, kun ensimmäisen kerran ajoin hämärässä), vasta tehtyä hirveää määrää huoltoja ja remontteja (joista ei löytynytkään kuitteja tai todisteita, kuten luvattu, paitsi että 2017 on hommattu uusi ayc pumppu, isoreikäiset nostajat, nokkahihna (ilman mainintaa onko näitä koskaan vaihdettu paikalleen) ja tehty laatikkoremppaa).
En siis myy sikaa säkissä, vaan rehellistä projektia, josta saa pienellä fiksauksella ajokuntoisen ja isommalla täysin ehjän. Tule katsomaan autoa ja arvioi itse.
Yhteydenotot mieluiten puhelimella / viestillä / whatsapilla numeroon
Nolnelnol viisseiskaviis 8845
Mittarissa on kilsoja 300 tkm. Auto on pääosin vakio, mutta siihen on laitettu edellisten toimesta Fujitsubon putkisto, uudempi (isompi) välijäähy, ilmakehään viheltävä dumppi. Autossa on eFlexFuel etanolimuunnossarja (rekisteriotteessakin) ja ilmeisesti vaihdettu isommat suuttimet paikalleen. Alustana Bilstein B6, jonka ansiosta auto kulkee todella nätisti, on vakaa ja tarkka
Tällä hetkellä seisoo ajokiellossa, koska tuli hylky päästöistä ja helmakotelon ruostevaurioista. Päästöjä yritin suitsia asentamalla alkuperäisen ilmanputsarin paikalleen, mutta ei riittänyt. Liiallinen HC johtunee isommista suuttimista (isommat suuttimet on kuulopuhetta edelliseltä omistajalta). Helmakotelot tuli jo paikattua, mutta katsuri sorvasi raudallaan vielä uuden reiän helmaan, tämä paikkaus nyt ei ole kovin suuri enää tehdä.
Ulkoisesti auto on koriltaan ok kuntoinen, maalipinta ikäisekseen siisti, vaikkakin muutama kivenisku ja joitain himmeämpiä naarmuja löytyy. Keulapuskuri ottanut joskus alareunasta osumaa.
Nelivetotekniikka toimii. Tässä on AYC, jonka toimivuudesta en kuitenkaan takaa mitään. Valot syttyy virtojen päälle laiton yhteydessä vaiheittain, mutta ajossa en ole valoja nähnyt. Automaattilaatikko toimii, mutta luulisin että öljynvaihto olisi hyvä tehdä. Nollauksen jälkeen on hieman omituinen ajaa.
Koneen käyntiääni mielestäni siisti. Joku pakovuoto saattaa löytyä toisen pakosarjan seudulta (tämäkin vaikuttaa päästömittaukseen varmasti). Jakoremppa tehty oletettavasti 2017, edellinen omistaja taisi puhua että olisi uusittu myöhemminkin, mutta niitä puheita en ala takaamaan. Auton mukaan tulee uusi laturi, laturin hihnan kiristin, ohjaustehostimen hihnan kiristin, molemmat hihnat ja vesipumppu. Laturi vikisee talvella, joten ennakoin sen eliniän olevan ehtoopuolella.
Moottorin kannakkeet polyuretaania, oikean puolen ylätukivarsi uusittu edestä, valojen releistys tehty ja johtosarjan suojausta parannettu imukotelon alla (ettei johdot hankautuisi ja tekisi oikosia).
Auton pohja on joskus maahantuonnin yhteydessä -11 ruostesuojattu, ja tämän johdosta onkin vielä ihan hyvässä kunnossa pohjaltaan. Pois lukien mainitut helmakotelot, koska kaikenlaista mätää pääsee suojamuovien alle muhimaan. Etuiskaritolppien yläpäät joutunee joskus paikkaamaan, mutta ei vielä ole ajankohtainen operaatio.
Sähköisesti taittuvat ja säätyvät peilit, automaatti-ilmastointi joka toimii, joka ovessa sähköiset lasit, keskuslukko ja laseissa tupakkamuovit. Kattoluukku, joka jumissa kiinni.
Mukaan tulee 2din kosketusnäytöllinen mankka joka autossa on nyt paikallaan. Myös K&N vapaavirtaussuodin tarvikkeineen ja adaptereineen, sekä muut hilppeet mitä nyt autoon kuuluvaa löytyy varastosta.
Hanskalokerossa on myös alkuperäinen japanilainen huoltokirja, hieno reliikki auton juurilta
Mukaan tulee yhden talven ajetut nastarenkaat 17" vanteilla. Nastat on vielä tallessa Sekä juuri ostetut kesärenkaat 17" vanteilla. Kesävanteet on upean näköiset tämän auton alla. Pelkillä renkailla jo hintaa melkein tonni ja siihen vanteet päälle.
Auto on Jyväskylässä ja kulkee omin voimin, kun vain hakee siirtokilvet.
Koko paketti lähtee saman tien 4500 € summalla. Poikkeavia mielipiteitä käyvästä arvosta saa toki esittää, katsotaan mihin päädytään.
Päin vastoin kuin edellinen omistaja, en lupaa "yli 300 heppaa tehoa ja sen tuntee!", Led-valoja (niinkuin tässä oli sellaset kiina-tuikut, joilla oli melkein metsässä, kun ensimmäisen kerran ajoin hämärässä), vasta tehtyä hirveää määrää huoltoja ja remontteja (joista ei löytynytkään kuitteja tai todisteita, kuten luvattu, paitsi että 2017 on hommattu uusi ayc pumppu, isoreikäiset nostajat, nokkahihna (ilman mainintaa onko näitä koskaan vaihdettu paikalleen) ja tehty laatikkoremppaa).
En siis myy sikaa säkissä, vaan rehellistä projektia, josta saa pienellä fiksauksella ajokuntoisen ja isommalla täysin ehjän. Tule katsomaan autoa ja arvioi itse.
Yhteydenotot mieluiten puhelimella / viestillä / whatsapilla numeroon
Nolnelnol viisseiskaviis 8845