Merkkihuollon hinnat nyt

Juggis

BMW e91 xDrive
Liittynyt
11 Toukokuu 2004
Sijainti
Espoo
Eli kuka on nyt viimeaikoina käyttänyt esim. galaa normi kilsahuollossa tai vaikka uutta lankkua ? 165tkm huolto pukkaisi päälle ja pohdinta on meneillään, että merkkihuoltoko vai muu. Joku nimittäin sanoi jossain, että hinta olisi tullut sitten viimekerran alaspäin mitsun tilanteen "kohoamisen" johdosta. Voisi periaatteessa käyttää merkkihuollossa, mutta tuo huolto ei mikään erikoinen olisi, joten sen voisi periaatteessa tehdä muuallakin. Tulpat voisi samalla vaihtaa ja iridiumejahan tuo syö, vaikka se ei vielä tähän huoltoon kuulukkaan.

Btw, onko 90tkm huolto edelleen se 900e ?
 
Mulla on tarjousta 90tkm huollosta työkoneella. Voin liittää joku päivä sen tänne.

Jakopään osalta tais olla : ~200e työ + 300e osat.
lisänä olis tulpat ~80e, kaikki öljyt, suodattimet.
 
Harri K sanoi
Mulla on tarjousta 90tkm huollosta työkoneella. Voin liittää joku päivä sen tänne.

Jakopään osalta tais olla : ~200e työ + 300e osat.
lisänä olis tulpat ~80e, kaikki öljyt, suodattimet.

Hinnan laskua siis todellakin on ilmeisesti tapahtunut :)
Eikös 90tkm huolto jakopäänhihnoineen tosiaan ennen vanhaan ollut 900e luokkaa.
 
Niin, eikö tosiaan kukaan ole käynyt merkkihuollossa suorittamassa normi "väli" kilsahuoltoa lähiaikoina ???
 
juu mä kävin tos kuukaus sitte forssas..165 tkm huolto..hintaa oli 162€..ja sit löyty alatuki varsi ja parit raide tangot jotka oli väljii :( 405 € viel lisäks :seina
 
Iyg_Van_Dyk sanoi
juu mä kävin tos kuukaus sitte forssas..165 tkm huolto..hintaa oli 162€..ja sit löyty alatuki varsi ja parit raide tangot jotka oli väljii :( 405 € viel lisäks :seina

Veholla ? Eikös metroautoissakin ole merkkihuolto vielä. ainakin parissa.
 
Faijan 1.6 Carisman(-01) 90tkm huolto maksoi vähän reilu 600 (oiskohan ollu 650)€ ja kaverin 2.0 Galantin (-00) 90tkm huolto oli vähän reilu 700€
 
Vs: Merkkihuollon hinnat nyt

Tänään tuli Mitsulta postissa mainos jossa tarjotaan 'keväthuotoa' henkilöautoille hintaan 100€ ja Pajeroille hintaan 145€. Tarjous koskee 1996-2003 rekisteröityjä Mitsuja ja on voimassa 15.3-30.4. Taidampa viedä omani tuonne kun 4000km päästä kuitenkin olisi sama huolto tehtävä jos vaikka varais ajan just tonne 30.4.
 
Takaisin
Ylös Bottom