Taas pitää kääntyä kokeneempien ja viisaampien puoleen
Kyseessä ym 20 outlander ja sen lataukseen liittyvään juttuun.
Olen ladannut autoa kotilaturilla ja sehän laitetaan siihen vasemmanpuoleiseen pistokkeeseen autossa. En ymmärrä mitä ne type 1 ja 2 laturit on enkä ymmärrä niistä kilowateistakaan juuri mitään mutta se mikä kiinnostaa on se oikeanpuoleinen pistoke autossa. Onko se joku pikalataus pistoke johon käy joku CHAdeMO kaapeli?
Olen yrittänyt hakea täältä ja joka paikasta tietoa mutta en oo löytänyt.
Onko olemassa joku adapteri siihen pistokkeeseen ja jos on saako/voiko/kannattaako laittaa semmoinen?
Tässä syksyn aikana on reissuja tiedossa ja olis mukava huoltoasemalla saada äkkiä akkuihin virtaa.
Ja onko huoltoasemilla yleensä valmiina niissä latausasemissa ko kaapelia?
Auto on ollut minulla vasta reilun 5 kk ja moni asia on vielä hieman epäselvää
Voisko joku antaa vastauksia näihin?
Kiitoksia jo etukäteen!!
Kyseessä ym 20 outlander ja sen lataukseen liittyvään juttuun.
Olen ladannut autoa kotilaturilla ja sehän laitetaan siihen vasemmanpuoleiseen pistokkeeseen autossa. En ymmärrä mitä ne type 1 ja 2 laturit on enkä ymmärrä niistä kilowateistakaan juuri mitään mutta se mikä kiinnostaa on se oikeanpuoleinen pistoke autossa. Onko se joku pikalataus pistoke johon käy joku CHAdeMO kaapeli?
Olen yrittänyt hakea täältä ja joka paikasta tietoa mutta en oo löytänyt.
Onko olemassa joku adapteri siihen pistokkeeseen ja jos on saako/voiko/kannattaako laittaa semmoinen?
Tässä syksyn aikana on reissuja tiedossa ja olis mukava huoltoasemalla saada äkkiä akkuihin virtaa.
Ja onko huoltoasemilla yleensä valmiina niissä latausasemissa ko kaapelia?
Auto on ollut minulla vasta reilun 5 kk ja moni asia on vielä hieman epäselvää
Voisko joku antaa vastauksia näihin?
Kiitoksia jo etukäteen!!