Mistä evo 4 puskuri?

-Sepi

New Member
Liittynyt
29 Lokakuu 2010
Eli jostain täytyis saada uutta puskuria evo neloseen.. Kenelläkään sattuis olemaan mitään linkkejä ym tietoa mistä mahtais saada.
Ei tarvii olla orkkis puskuri voi olla myös joku tuning puskuri tai joku. Jos jollain tietoa ni laittakaahan tulemaan. :)
 
Vs: Mistä evo 4 puskuri?

http://www.japanimports.fi/index.php?pageid=8&aid=56&bid=63&lang=fi
 
Vs: Mistä evo 4 puskuri?

-Sepi sanoi
Eli jostain täytyis saada uutta puskuria evo neloseen.. Kenelläkään sattuis olemaan mitään linkkejä ym tietoa mistä mahtais saada.
Ei tarvii olla orkkis puskuri voi olla myös joku tuning puskuri tai joku. Jos jollain tietoa ni laittakaahan tulemaan. :)



Mulle tulossa piakkoin purkuun EVO4 eli puskuri löytyis kohta!
 
Vs: Mistä evo 4 puskuri?

jrmotors sanoi
-Sepi sanoi
Eli jostain täytyis saada uutta puskuria evo neloseen.. Kenelläkään sattuis olemaan mitään linkkejä ym tietoa mistä mahtais saada.
Ei tarvii olla orkkis puskuri voi olla myös joku tuning puskuri tai joku. Jos jollain tietoa ni laittakaahan tulemaan. :)



Mulle tulossa piakkoin purkuun EVO4 eli puskuri löytyis kohta!


Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun saattaa olla, että takapäästä menee vetari uusiks, niin mitä pidät hintaa sillä? Mutta olen yhteyksissä myöhemmin. takapään tuentaan myös jotain tarvitsen vasemmalle puolelle? ilmoitan tarkat osat kun tiedän mitä on mennyt.
 
Takaisin
Ylös Bottom