Mistä Gti galantiin uudet Nostajat

P.Kaunisto

Member
Liittynyt
2 Kesäkuu 2008
Sijainti
Rauma
Haulla koitin kattoa mutta en löytänyt vastausta kaikkiin kysymyksiin niin pistän ne tähän.

Rupesi nyt vi**tamaan toi galantin nakutus vaikka ei se sitä kauheasti vielä edes pidä niin ajattelin kumminkin noi nostajat pistää vaihtoon.
joku täällä jossain höpötti että kun vaihtaa sellaset nostajat missä on isompi reikä tai joku mistä se öljy kulkee niin se nakutus ei tulisi enää takaisin tai jotain sinne päin.(kyllä, tekniikan tietämykseni on huima ;D)

Mutta kumminkin mistä noita nostajia kannattaa hommata ja venakopantiiviste menee siinä samassa tietty uusiks. tarviiko siihen jotain muuta hommata? ja sit pieni off-topic kysymys että mistä ja millaiset tulpat tommoseen -89 dynamiciin kannattaisi hommata??
 
Vs: Mistä Gti galantiin uudet Nostajat

Otsikon kysymykseen, Mistä: koitas hakuun taikasanaa "nostajat" ;D

Ja mitä tuohon reikään tulee, niin nuita on useampaa eri mallia tietääkseni. Ja nostajathan eivät ole ikuisia, eli vaihtamalla ne pitäs teoriassa taas päästä etiäpäin.. jos nostajat ovat nakutukseen syynä. Kasitapiseen piti hommata venakopan tiiviste ja puolikuu tiiviste.. 16v en tiedä tarviiko muuta ku venakopan tiivisteen.
 
Vs: Mistä Gti galantiin uudet Nostajat

laitos on tosiaan 16 tappinen. niin olen itse käsittänyt että vaan tuo tiiviste pitää hommata. onko mitään tietoa millaset noi nostajat on tämmösessä galantissa vakiona?
 
Vs: Mistä Gti galantiin uudet Nostajat

P.Kaunisto sanoi
laitos on tosiaan 16 tappinen. niin olen itse käsittänyt että vaan tuo tiiviste pitää hommata. onko mitään tietoa millaset noi nostajat on tämmösessä galantissa vakiona?

Mielestäni ne orkkikset on jollain millisellä(?) öljyreijällä, ja myöhemmät paremmat on 2-3mm
 
Vs: Mistä Gti galantiin uudet Nostajat

Onko noilla nostajilla jonkinnäkönen elinikä? esim. että kuinka paljon yksillä pystyy ajamaan ennen kun ne on jo entiset/törkyset. itellä tulee galantilla ihan just 140tkm
 
Vs: Mistä Gti galantiin uudet Nostajat

P.Kaunisto sanoi
Onko noilla nostajilla jonkinnäkönen elinikä? esim. että kuinka paljon yksillä pystyy ajamaan ennen kun ne on jo entiset/törkyset. itellä tulee galantilla ihan just 140tkm

Riipuu et kuinka tiheään on öljyjä vaihdeltu. Ja onko EGR-ventiili käytössä.

www.camskill.co.uk Tuolta on itelle tulossa. Jotku on saanu ihan varaosaliikeistä. 180-200e sarja.

Tulpat kyl osataan antaa, kun kirjasta kattovat.
 
Takaisin
Ylös Bottom