Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Juon olutta rauhassa kotona.

Keho lepää ja kohta toivottavasti mieli myös...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

sain vajaan 7 vko odottelun jälkeen asx:ään uuden rokkarin soittimen kun entinen meni mykäksi, kyllä kiskoi odotella niinkin pitkä aika :seina
 
Vs: Mistä olet iloinen?

duunari sanoi
sain vajaan 7 vko odottelun jälkeen asx:ään uuden rokkarin soittimen kun entinen meni mykäksi, kyllä kiskoi odotella niinkin pitkä aika :seina

huippulaatua ilmeisesti.. ;D käytätkö ipodia tohon kytkettynä? jos, niin toimiiko sen ohjaus ok? entä muistaako soitin usb-tikulta viimeksi soitetun kappaleen vai nollaantuuko muisti, kun soitin sammutetaan?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MSRH sanoi
Mulle annettiin "takkuulla oikee osa. Oon ihan varma". No p**k**e ei menny ku mantereen verran ohi jo automerkissäkin. vastaus. "No siis mun ei tartteis kyl ottaa mitään takas mut mä voin hyvittää 80% jos ostat jotain uutta sillä rahalla...." Väärästä osasta...
:eek:fftopic
ostin joskus mondeoon kansirempan tarvittavat tiivisteet, kaikki oli OK mutta imusarjan tiiviste oli jotain ihan muuta. en tarkemmin kattonut sitä ostohetkellä kun luotin että siellä osataan katsoa koneelta oikea viivakoodi ja antaa mulle se tuote.
Niinhän siinä melkeen kävi. koodi oli oikea mutta paketti oli joku perkeleen punton kansitiiviste... tämä oli kiva yllätys kun olin lainannut tallin käyttöön niputuksen ajaksi mikä venyi kun motonetillä ei ollu oikeaa osaa missää hyllyssä sitten.
kun soitin että löytyykö sitä lohjalla (ostin nuo espoosta) ja tulen vaihtamaan, niin sanottiin "mee espooseen vaihtamaan". hetken riitelyn jälkeen sain tulla lohjalle vaihtamaan mutta ei ollu oikeaa osaa paikan päällä. kysyin että saanko rahat takaisin "ei valitettavasti voi kun tuo paketti on käytetty, lahjakortin voitte saada". Tästä nostin pienen haloon kun moka ei ollut mun eikä ensin halunneet edes lohjan liikkeessä vaihtaa. rahat takaisin ja ford liikkeestä osa tilaukseen. viikko sen jälkeen kun olin saanut auton kasaan tuli motonetistä viesti "tuotteenne noudettavissa" vastasin vaan "sepä kiva, pitäkää p*skanne" :eek:fftopic
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ihan kyl olen motonetissa mukisematta vaihdot saanut suoritettua ja vaikka osa on ollut ostettuna Jkylän Motonetista niin Treellakin vaihdon/palautuksen pystyi tekemään ilman mitään muttia :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nahkuri sanoi
huippulaatua ilmeisesti.. ;D käytätkö ipodia tohon kytkettynä? jos, niin toimiiko sen ohjaus ok? entä muistaako soitin usb-tikulta viimeksi soitetun kappaleen vai nollaantuuko muisti, kun soitin sammutetaan?
soitin siis toimi kaikin puolin normaalisti mutta äänen tulo loppui, itse epäilin penkin alla olevaa vahvistinta mutta se olikin soitin. ipodia en käytä mutta muistitikulta tulee kuunneltua ja muisti nollautuu aina, ja virrat päälle laittaessa se latailee aikansa sitä ennenkuin alkaa soittaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

duunari sanoi
soitin siis toimi kaikin puolin normaalisti mutta äänen tulo loppui, itse epäilin penkin alla olevaa vahvistinta mutta se olikin soitin. ipodia en käytä mutta muistitikulta tulee kuunneltua ja muisti nollautuu aina, ja virrat päälle laittaessa se latailee aikansa sitä ennenkuin alkaa soittaan.

ok. toivon, että ipodin kanssa ei ole sama homma. ilmeisesti kuitenkin cd-soitin soittaa myös mp3-levyjä?! duuniautoksi tulossa asx, mutta en näitä juttuja pikaisella koeajolla pystynyt testaamaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Iloinen siitä, että osasin korjata rikkinäisen PS3:sen. Pleikka atomeiks, vähän kuumailmapyssyä ja kasaan. Ihme ja kumma, korjaantu ekalla yrittämällä :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nahkuri sanoi
ok. toivon, että ipodin kanssa ei ole sama homma. ilmeisesti kuitenkin cd-soitin soittaa myös mp3-levyjä?! duuniautoksi tulossa asx, mutta en näitä juttuja pikaisella koeajolla pystynyt testaamaan.
soitin toistaa mp3 levyt ja ainakin intense varustetussa autossa sinne saa suoltaa 6 levyä sisään eli kyllä sinne musiikkia mahtuu kun lataa kaikki levyt ja mullakin 16 giganen tikku niin ei ihan heti lopu musa kesken.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Ihan kyl olen motonetissa mukisematta vaihdot saanut suoritettua ja vaikka osa on ollut ostettuna Jkylän Motonetista niin Treellakin vaihdon/palautuksen pystyi tekemään ilman mitään muttia :peukku
no näinhän sen kuuluisi mennä. taisi työntekijä olla laiskalla tuulella. ainakaan mulla ei ole väliä jos joku ostaa esim rovaniemen myyälästämme vaikka kuulokkeet ja tulee vaihtamaan ne lohjalle.
Toisaalta oli joku hesalainen käskenyt asiakkaan mennä takaisin lahden myymälään laittamaan tuotteen huoltoon kun oli sieltä ostanut, ja asiakas oli sitten kilttinä mennyt ja vasta paikan päällä ihmetellyt miksi.huoh
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Gti lähti käyntiin evo8 eculla ;D
soiteltu ympäri kyliä juhlistaen tuotoksen toimivuutta ;D

kiitos softasta ja kannustuksesta tekemiseen "pietari" :peukku

fiilis mitä mahtavin :D vois tanssia vaikka pöydällä ;D :nykii
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
Gti lähti käyntiin evo8 eculla ;D
soiteltu ympäri kyliä juhlistaen tuotoksen toimivuutta ;D

kiitos softasta ja kannustuksesta tekemiseen "pietari" :peukku

fiilis mitä mahtavin :D vois tanssia vaikka pöydällä ;D :nykii

Onneksi olkoon ja eipä kestä kiitellä! Täytyykin alkaa tekemään kunnollista base rommia sisältäen livemappingin kun tolle on nyt tarvetta pariinkin projektiin, se valmis jaossa oleva on hieman arveluttava.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

duunari sanoi
soitin toistaa mp3 levyt ja ainakin intense varustetussa autossa sinne saa suoltaa 6 levyä sisään eli kyllä sinne musiikkia mahtuu kun lataa kaikki levyt ja mullakin 16 giganen tikku niin ei ihan heti lopu musa kesken.

ahaa, tota en tiennytkään, että siinä on kuuden levyn soitin. :D intense siis tulossa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

2 tuntia enään odotettava ja sitten mulla on ajokortti taas taskussa! 8) 4,5 kuukauden piina on ohi ja pääsee taas :driver .
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus sanoi
2 tuntia enään odotettava ja sitten mulla on ajokortti taas taskussa! 8) 4,5 kuukauden piina on ohi ja pääsee taas :driver .

mites se ajokielto noin tarkkaan kellonajan mukaan on määritelty? vai etkö vaan pääse aikaisemmin hakemaan korttia? itse ainakin sain hakea läpyskäni heti ajokiellon loppumisen jälkeisenä päivänä aamulla, kun asema aukesi.

niin ja onneks olkoon, melkoinen aika ilman korttia takana.. 9 viikkoakin oli jo omalla kohdallani melkoista piinaa. :mad:
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nahkuri sanoi
mites se ajokielto noin tarkkaan kellonajan mukaan on määritelty? vai etkö vaan pääse aikaisemmin hakemaan korttia? itse ainakin sain hakea läpyskäni heti ajokiellon loppumisen jälkeisenä päivänä aamulla, kun asema aukesi.

niin ja onneks olkoon, melkoinen aika ilman korttia takana.. 9 viikkoakin oli jo omalla kohdallani melkoista piinaa. :mad:

Töissä tarvi juu kahteen kärvistellä mutta nyt lähen hakemaan korttia. :driver Ja huomenna heti ajovuoroon reipain mielin 6:30. Ei olekaan ennen ajopäivää näin paljoa odottanut.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

löyty "omalta kylältä" tosi edulliseen hintaan luuri jonka saa nyt hotspotiksi kotiin :peukku ei enää tarvi nettitikkua survoa koneen kylkeen... Freedom... ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pienen mitsuharrastajan ilme meni vakavaks tallilla kahveepöydässä kun Lasse Lampi tuli käymään.

Hienon uran Mitsun tiimissä tehny mies. Mukavia tarinoita jutteli :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

axe90 sanoi
Löyty työpaikka! :peukku vihdoin ja viimein..

Onnea vaan jäbälle :peukku meikäläinen jatkaa tuonne suruketjuun työttömänä olemisesta kirjotteluaan :seina

Positiivista tässä maanantaissa että saimpas vihdoin haltuuni kaikki Jukka Pojat, Raappanat sekä asa masan, pendulumin, puhuvan koneen että mötörheadin uusimmat!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

HeroinesHero sanoi
Onnea vaan jäbälle :peukku meikäläinen jatkaa tuonne suruketjuun työttömänä olemisesta kirjotteluaan :seina

Positiivista tässä maanantaissa että saimpas vihdoin haltuuni kaikki Jukka Pojat, Raappanat sekä asa masan, pendulumin, puhuvan koneen että mötörheadin uusimmat!

Oujees, kyllä se aurinko sinne risukasaankin joskus vielä paistaa :peukku

puhuva kone! ;D muahahah päläpälä...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Iloinen yllätys tallilla: Uusi 17" kesärengas/vanne-setti on reilusti kevyempi kuin orig. 16" vanteet talvipalloilla... Jeah.
Se on sitä laihdutusta. Jousittamatonta massaa jne yms. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Galant nousi hangesta valmetin avustuksella ja lähti kuin palmun alta käyntiin vaikka oikeesti oli täysin lumen alla.

Pikku fiksausta, bensaa tankkiin ja kohti kesää. Ai että :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

UITTO- sanoi
Galant nousi hangesta valmetin avustuksella ja lähti kuin palmun alta käyntiin vaikka oikeesti oli täysin lumen alla.

Pikku fiksausta, bensaa tankkiin ja kohti kesää. Ai että :)

itsekin kävin viikonloppuna kaivamassa wanhuksen pois lumipenkasta, on seissyt koko talven niillä sijoillaan ja sitä lunta myös oli siinä päällä... Ensi viikonloppuna pitäisi käydä vähän käynnistelemässä sitä horroksesta :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Chiqi_ sanoi
Putos oma paino vihdoin alle 100kg. 99,2kg tarkalleen. Pudotusta 24,1kg tähän mennessä. :peukku

Wow! Todella kunnioitettava juttu. Kattelin jo talvipäivillä että painoa on pudonnut reippaasti mutta älä nyt vallan katoa. ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus sanoi
Wow! Todella kunnioitettava juttu. Kattelin jo talvipäivillä että painoa on pudonnut reippaasti mutta älä nyt vallan katoa. ;)

Eiköhä mut äänen perusteella ainaki erota vaikka kuinka pieneks menis :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pääs näyttää miten mitsun NELIVETO toimii :peukku

Vajaavetonen ranskanrapee oli jääny tohon kadunpäähän loskaan pohjastaan kiinni, ei ollu klonksvaakenin "nelikoll" lähteny irti :D Ehä mä ite ehtiny juuri edes vetää ku se ranskis jo tuli perässä :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Pääs näyttää miten mitsun NELIVETO toimii :peukku

Vajaavetonen ranskanrapee oli jääny tohon kadunpäähän loskaan pohjastaan kiinni, ei ollu klonksvaakenin "nelikoll" lähteny irti :D Ehä mä ite ehtiny juuri edes vetää ku se ranskis jo tuli perässä :D

Kanssa tossa pari viikkoa sitten kiskottiin Imatralla yksi TODELLA syvälle uponnut Avensis Evolla penkasta. Ylllättävän helposti lähti mutta se mitä sen jälkeen sitten tapahtui on täysin eri juttu. Päätyi siihen että poliisit ajoi Avensiksen paikalta laitokselle. ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

just naapuritalon asukin kans juttelin ni se sano et 15 autoo ollu jumis tuos tiellä tänää :D Ite oon hinannu nyt 3 autoa siittä pois ja ny kepitin risuilla koko sen kohda etteivät ajais sinne kääntöpaikalle ...
Ja naapurin mamma haukku mut ku ei tajunnu et miks siin o risuja ku se ei pääse ny omaan autotalliinsa :D tajus kun vähä aikaa sanoin et käykkö kattoo meneekö anjovis tuosta läpi...hinaaan EN tule!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Femma leimaan! Eiku kilvet alle ja :driver. Harvoin tulee kohdalle katsastusasema joka pyytämättä opastaa ja antaa puhelinnumerot tarvittavia papereita varten. Hemmetti
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ensimmäisen kerran noin 18 vuoteen näen ilman silmälaseja/piilolinssejä, aika luksusta...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Ensimmäisen kerran noin 18 vuoteen näen ilman silmälaseja/piilolinssejä, aika luksusta...

Laserleikkaus ilmeisesti? Passaako kysyä missä kävit, paljonko suunnilleen kustansi ja oliko hyvä firma? Tulos taitaa ainakin olla mieleinen. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Emännälle tehtiin laserointi silmiin vajaa pari vuotta sitten. Eikä ole katunut, aivan loistava juttu, jota voi suositella. Medilaserissa tehtiin ja maksoi muistaakseni jotain 3500 eur. En muista sitä menetelmän nimeä. Siinä oli sellainen suositeltava asia, että ennen 25-v synttäreitä ei kannata tehdä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Pääs näyttää miten mitsun NELIVETO toimii :peukku

Vajaavetonen ranskanrapee oli jääny tohon kadunpäähän loskaan pohjastaan kiinni, ei ollu klonksvaakenin "nelikoll" lähteny irti :D Ehä mä ite ehtiny juuri edes vetää ku se ranskis jo tuli perässä :D

Naureskelin kans yks aamu kun tulin töistä niin kapula7 oli siinä naapurissa ja nykäsi dynamicilla transitin pihasta tielle. Kyllä se hyvin näytti sieltä nousevan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

DaJackal sanoi
Laserleikkaus ilmeisesti? Passaako kysyä missä kävit, paljonko suunnilleen kustansi ja oliko hyvä firma? Tulos taitaa ainakin olla mieleinen. :)

Medilaserilla, 3300 euroa tuo paras vaihtoehto maksaa. Siinä ei käytetä terää ollenkaan vaan kaikki tehdään laserilla.

Leikkaus itsessään ei kyllä ollut mukava kokemus kun meikäläisellä on niin hankalaa laittaa edes silmätippoja niin tuo pelkkä silmän paineistus oli aika kokemus :p

Mutta mutta, tähän asti kovin tyytyväinen, mitä nyt 24 h jälkeen voi sanoa. Silmät saavat vuotamiskohtauksia tässä vähän väliä ja tuntuu vähän kuin olisi roskia silmissä mutta kuulunee asiaan. Näkö on tarkempi kuin laseilla oli ennen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Medilaserilla, 3300 euroa tuo paras vaihtoehto maksaa. Siinä ei käytetä terää ollenkaan vaan kaikki tehdään laserilla.

Tähän hintaan siis molemmat silmät? Mikäli näin, niin eihän tuo sitten ole ihan niin kauhean kallis kuin mitä luulin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Se on toi sama menetelmä mikä Miikallakin, joka täälläkin tehtiin. Molemmat silmät kuuluu tohon hintaan. ~100-200 eur tohon tulee päälle vielä todennäköisesti jotain kontrollikäyntimaksuja. Joskus on jotain kampanjoita, että ne tarkastukset saa kaupan päälle.

Ja Miikalle vielä, että kyllä ne silmät siitä normalisoituu. Silmätippoja joutuu jonkin aikaa laittamaan ja yöllä käyttämään sellasia laseja. Ja pimeällä näkyy sellainen "valokehä" esim. vastaantulevien autojen valojen ympärillä, mutta sekin poistuu parissa kuukaudessa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään olis startti ammattiliiton keikalle Rukalle ja paluu sunnuntaina. Saa nähä minkälainen rai rai rai keikka siitä tulee :p 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

E5 Leimattu tänään,kuskipuolella sisimmässä raidetangossa hieman löysää.
Katsuri tuumas vaan et laita ens kerraks uus ;D eikä pistänny edes otteeseen ylös
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hablu sanoi
E5 Leimattu tänään,kuskipuolella sisimmässä raidetangossa hieman löysää.
Katsuri tuumas vaan et laita ens kerraks uus ;D eikä pistänny edes otteeseen ylös

Mulla ois sama homma :( Harmittaa kun en haluis lähtee aukomaan nuita ku sit joutuu taas maksamaan pyörien suuntauksen
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hablu sanoi
E5 Leimattu tänään,kuskipuolella sisimmässä raidetangossa hieman löysää.
Katsuri tuumas vaan et laita ens kerraks uus ;D eikä pistänny edes otteeseen ylös

Ei otteelle saa laittaa tuollaisia vikoja ylös ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom