Miten etupäätä alemmas?

ralliart88

New Member
Liittynyt
30 Huhtikuu 2005
Eli, mulla on nyt ollut jonkin aikaa Eibachin jousisarja tuossa -95 1.6 Lancerissa ja tahtoo vähän "keulia" eli perä on hieman lähempänä maata. Onko tuohon mitään kikkaa millä tuota keulaa saisi vähän alemmas, ihan rälläköimään ei jousia viitsisi ruveta ;D
 
Samaa funtsinu myös itse... Joskus kuullut, että joku on tehnyt jousilautasiin jotain muutoksia mutta miten ko. homma sitten onnistuu olisi mukava tietää...

PS. en sillä, että oma koppa keulis mutta ihan vaan tuhotakseni monikäytettävyyttä lisää ;D

PSS. Kyb & G&M ei keuli ;)
 
Rälläköimään ei todellakaan kannata ruveta silloin katoaa jousesta prgressiivisuus ja ajettavuus.Kannattaa kysellä muilta miten esim. jokin muu sarja istuu kyseiseen autoon.Tuosta jousilautasten muutoksesta ei minullakaan ole tietoa,mutta jos kukkaro kestää niin tuohon Lanceriin luulisi kyllä löytyvän myös korkeus säädettävä alusta  :driver
 
JaakkoN sanoi
Samaa funtsinu myös itse... Joskus kuullut, että joku on tehnyt jousilautasiin jotain muutoksia mutta miten ko. homma sitten onnistuu olisi mukava tietää...
Joku on joskus puhunut myös jostain jousien uunituksesta tms. mut ois kiva kuulla vähän kokemuksia miten vaikuttaa sitten ajo-ominaisuuksiin yms...
Kyb & G&M ei keuli ;)
8)
 
Noh, onkos millään valmistajalla korkeussäädettäviä iskareita tuohon noiden jousien kaveriksi, kun ei ole pitkään olleet nuo eibachit ja maksoivatkin vielä jonkin verran ja ovat muuten ihan hyvät niin ei viitsisi heti vaihtaa...Vai mikä nyt avuksi ???
 
Mun mielestä oli tosi hyvä systeemi, kun sai 30mm lyhyemmät iskarit eteen.. Ostin JM Techiltä.
Konilta löytyy varmasti jäykkyys säädettäviä tolppia..
 
Vesku sanoi
Mun mielestä oli tosi hyvä systeemi, kun sai 30mm lyhyemmät iskarit eteen.. Ostin JM Techiltä.
Konilta löytyy varmasti jäykkyys säädettäviä tolppia..
Minkä merkkiset oli noi 30mm lyhemmät iskarit? Jos vaikka semmoset löytys tämmöseen lanceriin nii loppus keuliminen 8) Onkos kellään kokemuksia jos on jäykkyyssäädettävät iskarit et miten paljo se jäykkyydensäätö vaikuttaa korkeuteen?
 
Soita ja kysy.. esim jm tech

Se jäykkyys säätö on monissa sellainen että rajataan tolpan liikettä..
 
mulla on nuo modifoioidut lautaset.... :) ja soittelin tuossa  jm tech:lle ja sieltä löytys kyseiset madaltavat iskarit..itse mietiskelin tuossa jos ostas mutta pitää miettiä että kärsiikö niin paljon lisää laskea   :p  ...Aikovat lähettää postiin sieltä että mitä laskusarjoja löytyy hintoineen...laitan sitten viestiä....

Nuo iskarit oli n.120e kpl
 
Takaisin
Ylös Bottom