Vs: Miten Evo IX mukavammaksi?
evoluutio sanoi
Muistaakseni tuossa on HKS:n välijäähdytin ja jokin kuulalaakeriturbo (olisiko sekin ollu HKS:n). Noi taitaa jo kahdestaan maksaa maltaita. Onkohan tuota säätöä muuten toteutettu sillä paljon morkatulla fuelcutdefenderillä..? Otsikossa pysyäkseni täytyy todeta, että olen yrittänyt jo pari vuotta tonkia selville noita MR mallien Eibach-jousien (ehkä ennemmin ne mustat IX MR 320-340 malleissa olleet 10/5 madalluksiset) osanumeroita ja mestaa mistä ne voisi uutena tilata, mutta hyvin ovat onnistuneet tuotteen salaamaan. Nuo Speedlinen vanteet ei lopulta taida olla sieltä kevyimmästä päästä...
Tuosta tarkat specksit :
Evo IX MR – As IX GSR plus:
• Self-levelling headlights
• No additional alarm fob (built into key);
• Ralliart Wing Mirrors (on some models)
• Carbon front lip
• New turbo with titanium aluminium alloy turbo fins & reduction in compressor inlet diameter (15.5)
• 17in, 11-spoke Speedline Turini alloy wheels
• Privacy glass
• Lowered ‘Eibach’ coil springs – 10mm front / 5mm rear
• Aluminium door sill plates
• Piano black dash inserts
Evo IX FQ 300 – As IX GSR plus:
• Foglight
• PIAA lights and wipers
• FQ badges
• HKS panel filter
Evo IX FQ 320 – As FQ300 plus:
• HKS Superdrager exhaust
• HKS hardpipe kit
• Keyless entry
• Ralliart sports pedals
• Puncture repair kit
Evo IX FQ 340 – As IX FQ 320 plus:
• SmartNav
• Ralliart Leather/alcantara seats
• Remap
Evo IX FQ 360 – As IX FQ 340 plus:
• Race Cat
• Ecutek remap
• Speedline 5 spoke alloys
• Triple Gauge Din Unit: battery voltage, Oil temperature and Boost (reads up to 1.5bar)
• Uprated 225 l/ph fuel pump
• Carbon vortex generator
• Carbon front splitter
--------------------------------------------------------------------------------------
Alustaa varmaakin saa VEHOsta ,kun kysyy Bilsteinin alustaa Evoon... Muttei ole ilmainen.