mitshubishi galant black biamond

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TOMI K
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuommoinen malli ei aukea ainakaan mulle. Voitko kertoa auton tarkan mallin?
 
No nuohan on sen verran vanhoja että päästöjen puolesta ei pitäisi tulla ongelmaa ja jos verrokkina voi käyttää VR-4 mallia niin ei pitäisi tulla ongelmaa tehojenkaan kanssa kovin helposti. Minkä moottorin meinasit survoa sinne?
 
No nuohan on sen verran vanhoja että päästöjen puolesta ei pitäisi tulla ongelmaa ja jos verrokkina voi käyttää VR-4 mallia niin ei pitäisi tulla ongelmaa tehojenkaan kanssa kovin helposti. Minkä moottorin meinasit survoa sinne?
Peugeot 605 3.0 v6 12v 190+turbo
 
Kannattaa tiedustella asiaa katsastuskonttorilta mutta luulen että jarrut päivittämällä voisi olla mahdollinen.
 
No nuohan on sen verran vanhoja että päästöjen puolesta ei pitäisi tulla ongelmaa ja jos verrokkina voi käyttää VR-4 mallia niin ei pitäisi tulla ongelmaa tehojenkaan kanssa kovin helposti. Minkä moottorin meinasit survoa sinne?
Ihan mutua mut luulen ettei VR-4 voi käyttää verrokkina, koska korimalli e39 ja black diamond taitaa olla e33. Koneena ilmeisesti 4g63 sohc? Kyseistä korimallia ilmeisesti tehty myös dohc koneella, eli sitä vertailuna käyttäen vois ainaki 4g63 dohc ahdettuna onnistua, ja olis minunkin mielestä järkevämpi vaihtoehto.
Jos tuo 190 on pösön koneen tehot niin ei tuota vapari dohc:ia verrokkina käyttäen onnistu
 
moi selvitin auton taustoja tuossa galantissa on 4pisteruisku kone ja kunkattoo eripaikosta kw määriä nin ne vaihtelee 80-110kw välillä nin minkä koneen siihen voi iskeä että saa vielä kilpiin
 
Jos laitat vin:in autosta, selviää lähes kaikki speksit helposti. Jokatapauksessa kyseessä lienee etuveto, eli kaikista tehokkain e33 on AMG versio tuosta(vapari), siitä on varmasti hankala saada mitää papereita tai vertailudokumentteja kun ei ole eurooppaan koskaan tuotu. 4g63t on sitten vain nelivedoissa, eli siitä ei periaatteessa ole mitään hyötyä verrokkina, koska on eli variantti e38 tai e39. Näissä on 205hp ekoissa versioissa ja viimeisissä 240.

Katso ja tarkasta trafilta tämän päivän määräykset koskien tehoja ja moottorin vaihtoa, uskoisin että saat kohtuuvaivalla jonkin tehokkaamman voimanlähteen kilpiinkin, normisuomimallien 150hp lähtötasoon nähden.
 
Mites muuten kun katso rekisteri otteella e3_ 3 8 9 onko mahdollista että olis sama ruko kautta pohja eli voisi esim käyttää e33 tai 38 vr4 verokkina tehoissa?
 
Joo nuo säännökset kun on muuttuneet niin suosittelen tutustumaan niihin ja laskeskelemaan eri tehopainoja jne.

Mutta jokatapauksessa etuvedon ollessa kyseessä ei onnistu vertailut e38/e39
 
Nelivetoiset on oma mallisarjansa. Nykysäännöillä tosiaan ei väliä. Kunhan auto vastaa mallisarjan tehokkainta (tässä tapauksessa etuveto gti) saat siihen laittaa ihan mukavasti hevosia.
 
onko mitään tietoa paljonsaa laittaa kun oli suunitelmissa laitta 4g63 6pulltinen billet lohkolla
 
Takaisin
Ylös Bottom