Terve!
Tietääkö kukaan miten saisi perus 4G63 koneella olevasta EA Galantista hieman irti lisää tehoa? Koneessahan on 136 heppaa vakiona, mutta pienikin hevosvoiman lisäys riittäisi omiin tarpeisiin. Luulisi että tuosta koneesta saisi 14 heppaa helposti irti pikkuvirityksillä että autossa olisi se 150 heppaa.
Ei huvittaisi vaihtaa autoa V6 koneella olevaan ensinnäkään sen takia että tuolla on melkosia romuja myynnissä kun ottaa huomioon että omalla autolla ei ole mittarissa kuin 194tkm ja kori on liki ruosteeton ja sen takia että kulutuspuoli V6:ssa mahtaa olla hieman eri luokkaa kuin tuossa nykyisessä mitsussa.
Toinen asia mitä mietin että käykö tuohon moottoriin etanoliboksi, jolloin auto kulkisi E85 polttoaineella?
Kuulemma tuo etanoliboksin asentaminen nostaa jonkun verran hevosvoimia ainakin tämmöstä olen kuullut mutta en tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Tietääkö kukaan miten saisi perus 4G63 koneella olevasta EA Galantista hieman irti lisää tehoa? Koneessahan on 136 heppaa vakiona, mutta pienikin hevosvoiman lisäys riittäisi omiin tarpeisiin. Luulisi että tuosta koneesta saisi 14 heppaa helposti irti pikkuvirityksillä että autossa olisi se 150 heppaa.
Ei huvittaisi vaihtaa autoa V6 koneella olevaan ensinnäkään sen takia että tuolla on melkosia romuja myynnissä kun ottaa huomioon että omalla autolla ei ole mittarissa kuin 194tkm ja kori on liki ruosteeton ja sen takia että kulutuspuoli V6:ssa mahtaa olla hieman eri luokkaa kuin tuossa nykyisessä mitsussa.
Toinen asia mitä mietin että käykö tuohon moottoriin etanoliboksi, jolloin auto kulkisi E85 polttoaineella?
Kuulemma tuo etanoliboksin asentaminen nostaa jonkun verran hevosvoimia ainakin tämmöstä olen kuullut mutta en tiedä sitten pitääkö paikkansa.