Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Siel ne totes et ihan normi 1.6 gli siel on sisäl. Tsiigaan nyt kuiteski viel koht sen moottorikoodin ja lätkään tänne ni saadaan 100% varma tieto :)
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

DaJackal sanoi
Kannattaa muuten tutkia siitä lohkosta merkinnät, voipi olla että on kuin onkin 1.8 kone mutta ei vain ole Lancerista vaan samanikäisestä Galantista. Tällöin myyjän moka voisi olla jopa jotenkuten selitettävissä väärinkäsitykseksi eikä kusetukseksi, sillä E52 Galantin 1.8 kone on käsittääkseni 4G93 siinä missä GTi-Lancerinkin. Eron tekee kuitenkin tuo nokka-akseleiden määrä.

Taikka esim space mallistosta(wagonista), onhan noita 4g93 soch koneita suomessa. Omassa spacen 4g93 1.8 koneessa lähtee jakajasta tulpan johdot alas päin kun 1.6 koneissa suoraan nokka-akselin suuntaisesti.
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Noniin!

Tsiigasin vielä sen merkinnän mistä ne siel Tuusulas oli tietävinään sen. 4G92 lukee siinä. Mitä lie tarkoittanee.

The 4G92 displaces 1.6 L (1,597 cc). First appeared in late 1991 Japanese spec Mirage RS and Super R in DOHC form, it is basically bored out to 81 mm and tuned version of the 4G91 producing 145 hp (108 kW). Later was introduced fuel-efficient SOHC version. But 4G92 is best known of its high-performance MIVEC equipped DOHC version, which fully replaced "ordinary" DOHC in 1993. Power output raised as high as 172 hp (128 kW), as found in the Mirage Cyborg-ZR and JDM ’92 Lancer MR, making it one of the most powerful 1.6 L naturally Aspirated engines. A Modular Displacement (MD) version of the 4G92 MIVEC was also produced – MD is Mitsubishi's cylinder deactivation system which helps improve fuel consumption.

4G92P SOHC 16 Valve

Total Displacement - 1,597 cc
Bore - 81.0 mm
Stroke - 77.5 mm
Compression Ratio - 10:1
Maximum Output (1) - 83 kW (113 PS; 111 bhp) at 6,000 rpm, and 137 N·m (101 ft·lbf) at 5,000 rpm
Maximum Output (2) - 69 kW (94 PS; 93 bhp) at 5,500 rpm, and 135 N·m (100 ft·lbf) at 4,000 rpm
(1): Early European and JDM versions with 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing
(2): General export and later European versions with 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing

Eli tarkoittaako, että normi lancerin 1.6 gli?
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Jos tuota veljesi lähtee laittamaan vielä kuntoon niin ei muuta kuin jäseneksi ja projektipäiväkirjaa kehiin! Pystytään sitten auttamaan mahdollisimman paljon, ja ihan mielenkiintoistakin nähdä mitä kaikkea muuta sieltä ajan myötä paljastuu...
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

DaJackal sanoi
Jos tuota veljesi lähtee laittamaan vielä kuntoon niin ei muuta kuin jäseneksi ja projektipäiväkirjaa kehiin! Pystytään sitten auttamaan mahdollisimman paljon, ja ihan mielenkiintoistakin nähdä mitä kaikkea muuta sieltä ajan myötä paljastuu...

Juu näin tehdään!
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

No nyt tuli uus pulma matkaan. Tuota vaihdelaatikkoa ei voi vielä satavarmasti ostaa, kun ei tiedä mikä loota siellä on :seina
Osaako joku varmuudella sanoa tuon laatikon tyyppikoodin?

http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=20248313

http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=3152897

Oon noita kahta katsonu, mutta tossa tuoreemmassa on tuo F5M koodivaatimus. Mikähän tossa 1.6gli:ssä on vakiona?
Kiitokset taas etukäteen!
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

linkki toimii jos ottaa http edestä kaiken pois
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Laatikko selviää yleensä siittä tunnistelätkästä joka konehuoneessa on,siis se alumiininen joka on kiinni lukkopelissä.
Ja jos kytkin on ihan normaali niin sitten voi alkaa taistelemaan entisen omistajan kanssa,koska ilmoituksessakin puhutaan sintteristä ja jossei se kytkin sitä ole niin tietoista harhaanjohtamistahan tuo on. Mutta oppi rahat näistä saa monasti maksaa,olenpa tuota itsekkin ostanut yhden liian lahon auton,joka sitten hammastapurren ja puukkoranteella laitettiin nippuun ja myytiin äkkiä pois.
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

ei kai tollasesta lootasta kannata noin paljoo maksaa.sehän on koko auton arvo :peukku

noita kokonaisia lankkujakin kun saa välillä todella huokeasti josta voi itse ajamalla todeta kunnon.
loppu osia voi sitten kaupata eteenpäin ;)
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Nuhapumppu sanoi
Laatikko selviää yleensä siittä tunnistelätkästä joka konehuoneessa on,siis se alumiininen joka on kiinni lukkopelissä.

Kannattaa varmistaa se koodi ihan vaihdelaatikosta. Kun näyttää et ei oo aivan varmaa mitä siellä majailee... ;)

Numero on vaihdelaatikon yläpuolella, moottorin ja lootan sauman tietämillä.

http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=20248313#

Jos tuosta kattoo moottoritillaa ylhäältäpäin, niin virranjakajan alapuolelta...
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

tsekkaas ruotsin ja viron purkaamot läpi, pitäs löytyy ja huokeemmat hinnat..toi hinta mikä oli esillä linkissä niin ryöstelee aikas paljon..
Ite tilasin lanceriin laatikon taannoin svedusta paljon halvemmalla kuluineen, joskus tuntunee että suomipojalla on salami loppu leivänpäältä ja löpö tankista tuola varaosa.euro seuduilla...
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

mikko412 sanoi
ei kai tollasesta lootasta kannata noin paljoo maksaa.sehän on koko auton arvo :peukku

noita kokonaisia lankkujakin kun saa välillä todella huokeasti josta voi itse ajamalla todeta kunnon.
loppu osia voi sitten kaupata eteenpäin ;)

Katoin kans et onks joku maksamas noinpaljon pelkästä laatikosta :seina Tuohan on enemmän kuin koko ruosteisen/huonokuntoisen auton arvo..
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Veli ei oo viel kerenny tunnareita tekee tai mitään, mut päivittelen tänne aikani kuluks.

Tänään ei menny katsastuksesta läpi(ylläri), syinä mm. noi ylitummat etuvalot, paskat renkaat(liian isotkin), oik. alatukivarsi ja raidetangonpää vaihdettava.

Ei kuitenkaan mitään hirveetä härdelliä, mitä pelkäsin.

Katsastusmies sanoi, että tolla moottorilla ei todellakaan oo mitään 172tkm ajettu et on reilusti yli 200tkm moottori :seina sekin viel...

Ja myyjä on tosiaan hävinny ku pieru saharaan.
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

juikkipuikki sanoi
Ja myyjä on tosiaan hävinny ku pieru saharaan.

Tuskipa sitä myyjää ny enää paljo auttaakaa ottaa selville. Aikaa kulunu jo liiaksi muuteki.

Muutamii vinkkei kuiteki ko.henkilön tms metsästykseen:
- kato onko nettiautos ko. paikkakunnal samal nimel tms myynnis muita autoja
- kato facebookista tms löytyykö myyjää....
 
Vs: Mitsubishi Lancer 1.6 vikatikkiostos

Harri K sanoi
Tuskipa sitä myyjää ny enää paljo auttaakaa ottaa selville. Aikaa kulunu jo liiaksi muuteki.

Muutamii vinkkei kuiteki ko.henkilön tms metsästykseen:
- kato onko nettiautos ko. paikkakunnal samal nimel tms myynnis muita autoja
- kato facebookista tms löytyykö myyjää....

Juu tänks. Eiköhän tästä opittu. Ja paljon ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom