Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Jos katsastuksen läpäisyllä ei ole merkitystä niin anna mennä vaan. Puristukset on vähän kovat(10.5:1) mutta E85:lla toimisi varmaan jollain kohtuullisilla ahtopaineilla. Turboksi kävisi varmaan aika hyvin Ralliartin ahdin tai jos pinkka on kunnossa niin Garrettia pellin alle.
Jos katsastuksen läpäisyllä ei ole merkitystä niin anna mennä vaan. Puristukset on vähän kovat(10.5:1) mutta E85:lla toimisi varmaan jollain kohtuullisilla ahtopaineilla. Turboksi kävisi varmaan aika hyvin Ralliartin ahdin tai jos pinkka on kunnossa niin Garrettia pellin alle.
En tiedä miten voimansiirto kestää lisääntyneen tehon ja väännön jos auto on CVT vaihteistolla.
En tiedä miten voimansiirto kestää lisääntyneen tehon ja väännön jos auto on CVT vaihteistolla.
Mites toi E85 muutos toimii ja kyseessä on siis automaatti vaihteinen auto. Jos laittaa Garretin niin pitäiskö muokata muuta kone huoneesta?
Paljon (noin) tulis lisä tehoa ralliartin turbolla? En yritä mitään ohjusta tehdä mutta 146hp tuntuu jotenkin mopolta varsinkin alku kiihdytyksessä
Tuosta E85 konversiosta on enemmän keskustelua jäsentenpuolella ja siihen on muutama eri toteutustapa. Helpoin on sellainen jossa auto toimii vain kyseisellä polttoaineella ja vaativin on muutos Flexfueliksi, johon ei pidä sotkea nuita jälkimarkkinoilla olevia sarjoja joilla muokataan suuttimien aukioloa.
En ole lainkaan perillä tuon ikäisen auton katsastusvaatimuksista mutta jos sen saa menemään läpi päästöistä niin tehoahan saa lisätä 20% mallisarjan tehokkaimpaan nähden ja jos Evo katsotaan siksi niin ongelmaa tuon suhteen ei ole mutta voi olla että kasvaneen tehon myötä sinun pitäisi päivittää autoosi suuremmat jarrut.
Tarviit ainakin pakosarjan ja downpipen. Jäähdytysneste ja öljyputket turbolle, sekä alipaineletkun imusarjalta hukkaportin kellolle. Todennäköisesti suuremmat suuttimet. Bensapumpun uskoisin riittävän. ECU vaatii ohjelmoinnin. Ainakin nuo nyt alkuun.
Tarviit ainakin pakosarjan ja downpipen. Jäähdytysneste ja öljyputket turbolle, sekä alipaineletkun imusarjalta hukkaportin kellolle. Todennäköisesti suuremmat suuttimet. Bensapumpun uskoisin riittävän. ECU vaatii ohjelmoinnin. Ainakin nuo nyt alkuun.