Mitsubishi Sapporo -89

Dano500

New Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2003
Sijainti
PORI
2,4 eci...

Mistä tietoa kyseisen auton moottorista, onko 8-valve, nokka-akselit jne...

Onko saatavana induction-kittiä (K&N) korvausfiltteri ilmeisesti löytyy, löytyykö valmista sportti-putkistoa, mistä tietoa ECU:sta...saako valmiita PROM-piirejä ?

Tuohon autoon on ilmeisesti saanut elektronisen alustansäädön, eikö ?

Onko suomessa omaa "mitsupajaa" mihen voisi soitella

Kiitos

ps. en millään oikeen löytänyt netistä mitään hyvää tietolähdettä...
 
On 8-valve ja yhdellä nokka akselilla.

Siitä ei ole mulla varmuutta onko sitä säädettävällä alustalla, mutta kyllä siihen on ainekin 2 erilaista alustaa näköjään tarjolla ja toinen taitaa olla se säädettävä. Joku "Hydraulic & Air Suspension" ainekin on.

Tulipas harvinaisen sekava viesti :eek:
 
Jeps, etsivä löytää... Moottorin mallimerkintä on

4G92

Ilmeisesti samaa konetta käytettiin muissakin mitsun malleissa Galant, Eclipse ?!?

Onko noihin malleihin tehty jotain muutoksia tuohon Sapporon koneeseen nähden ?

http://theonechameleon.tripod.com/tipsandtricks.htm

Eikös tuo ole AIVAN SAMA KONE ?!?!?
 
PRKL, toi on samalla mallimerkillä: 4G64 mutta on 16-v

mitä muuta eroa kuin kansi ?

Doh, Vastatkaa nyt joku mitsuista tietävä...onko tuossa koneessa viritys potentiaalia (tuollaista huomenna hakemaan menevä) onneksi vain talviautoksi ;-)

-Dano-
Homepages
 
Lancereis 93-96 on 4G92 kone. 16v tosin vaan jo ja Soch. Näitten koneitten viritys o hieman hankalaa...
ja kone o siis 1.6
 
Sapporon motti on 4G64 ja 8-venttiilinen. Mistähän tuohon koneeseen voi kysellä kireempää nokkaa ?

Onko Marteliukselta (tai muilta) saatavana peltipakosarjaa ja putkistoa ?

ja mitkä ovat alkuperäisen akselin nostot jne ??

Soittelin jo autoracingille k&n:n suodattimista (ei ainakaan suoraan löytynyt tuohon koneeseen) vai pitäskö tohen saada induction kittiä vai vaan pelkkää korvaus-suodatinta ?

Mistä lähtisin seuraavia asioita soittelemaan...

Olisin kiitollinen neuvoistanne, kesähän tulee pian.

-Dano-
Homepages
 
nokka: hiottava
peltisarja&putki: joutuu tekemään itse

nostoista ei tarkkaa tietoa, miedot joka tapauksessa.

suodatin: joutuu sovittamaan jonkun, mutta ei paha homma.

Jos kone on levällään, kannattaa tehdä puristussuhteelle samalla jotain....

Tässä pari mielenkiintoista linkkiä, aiheena G64 ahtaminen ja 16v-dohc kansi swap:

http://www.carotica.com/4g64/

http://www.geocities.com/awd92gsx/dse4g64swap.html

ahdettu 16v tuskin menee läpi Suomessa, mutta vapaastihengittävä 16v-DOHC G64 olis kyllä mielenkiintoinen projekti......
 
On saanut sapporoon elektronisen alustasäädön. Jossa korkeuden säätö ja jäykkyyden säätö. Siitä on sanottava että iskarit on KALLIIT!!(pakko huutaa). etuiskarit n.10000mk. jousituksessa on asennot high, normal ja low ja jäykkyyksiä on sport ja tavallinen. High asento on muistaakseni 3cm normaali-tasosta ja low asennon korkeutta en muista. sport asento(jäykkyys) on säädettävissä kaiketi muistaakseni alimmillaan 70km/h ja low(korkeus) laskeutuu 120km/h. high saa päälle alle 40km/h. toimii ilmanpaineella.
 
Takaisin
Ylös Bottom