- Sijainti
- Taipalsaari
Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)
Joihinkin autoihin löytyy mutta valitettavasti ei siihen...
Joihinkin autoihin löytyy mutta valitettavasti ei siihen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
luulis et kasissa ainakin sama. tilanne saattaa olla jo hoidossa..samitsu sanoiVeikkaan etten ihan tähän hätään ainakaan löydä vaikka sellainen jossain oliskin koska kaikkein pienet osat ovat osittain vielä listaamattakin... Onkohan se jossain muissa malleissa sama... Kokonaista vaijeria ei ainakaan löydy koska sellaisen kyllä muistaisin...
samitsu sanoiKesti hieman vastaus kun olin poissa tietokoneen luota mutta eipä olis valitettavasti ainakaan tällä hetkellä sellaista rullaa löytynytkään... Merkkiliike,ehkä varaosaliikkeetkin,ulkomailta...
temgesic sanoiAutoasi onnistui hajottaaan vetoakselin laakerinvaihdossa, ja nyt tarttis löytää vuoden 2002 Galanttiin (2.5l V6, automaatti) oikean puolen vetoakseli. Löytyykö? Ideoita? Minkä mallien kanssa sopii ristiin?
Kiitokset vastauksista!
Näinhän sitä tietysti luulisi, mutta se olen kuitenkin minä joka olen ilman autoa ja jota odottaa joku ylisuuri lasku "laakerin vaihdosta"... Mutta juu, yhden vetarin löysin, mutta en nyt pysty täysin todentamaan, onko vuoden 2000 2.4 litraisessa automaattinelosessa sama vetoakseli kuin mun 2002 automaatti-V6:ssa. Tietääkö joku? Hammasten lukumäärät pystyy laskemaan, ja akselin paksuudenkin mittaamaan, mutta ilmeisesti onko noiden akselien pituuksissakin on eroja, ja sitä ei kuulemma nyt mitenkään pysty ihan sentin tarkkuuteen todentamaan, sanovat äijät sieltä verstaalta.DaJackal sanoiOT: Eikös tuo ole Autoasin ongelma jos kerran itse hajottivat?
Löytyykö Delica l300 -92
-etuvetoniveliä
-takajarru rumpuja kilkkeineen
-perät kiinnostais kans
-L300 maskin etumuovi se missä on mitsun merkki
-Kuskin puolen puskurin vilkku pitkän mallinen