- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Hei,
Yleensä olen tottunut siihen että Mitsun automaattiaskit on hyvinkin pehmeitä ja kuminauhamaisia.
Nyt kuitenkin on alla auto jossa kylmänä auto on hyvin herkkä lähtemään liikkeelle, nykäsyn kera.. lämmettyään toiminta normaali pl. alla oleva skenaario. Auto myös mielestäni tärrää kovasti valoissa P päällä (Tosin osaksi varmaan 750rpm idlen takia), mielestäni viime vuonna nykäsyä ei ollut.
Samaten jos valoissa pistää N ja sitten P ja painaa kaasua niin lähtee nykäsyn kera liikkelle, sen jälkeen vaihtaa hyvin?
Öljyä askissa näyttää olevan oikea määrä, eli onkohan tässä joku tulossa oleva mekaaninen vika vai vanhat öljyt kyseessä?
*edit* Aski ei luista missään tilanteessa liikkelle lähdön jälkeen.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/608173/Lubegard-Shudder-Fixx-automaattivaihteiston-hoitoaine-59ml Tätä ajattelin pistää sisälle koska tän pitäisi kertoa onko kyseessä öljy vai mekaaninen vika.. Jännä nähdä.
Ideoita?
Yleensä olen tottunut siihen että Mitsun automaattiaskit on hyvinkin pehmeitä ja kuminauhamaisia.
Nyt kuitenkin on alla auto jossa kylmänä auto on hyvin herkkä lähtemään liikkeelle, nykäsyn kera.. lämmettyään toiminta normaali pl. alla oleva skenaario. Auto myös mielestäni tärrää kovasti valoissa P päällä (Tosin osaksi varmaan 750rpm idlen takia), mielestäni viime vuonna nykäsyä ei ollut.
Samaten jos valoissa pistää N ja sitten P ja painaa kaasua niin lähtee nykäsyn kera liikkelle, sen jälkeen vaihtaa hyvin?
Öljyä askissa näyttää olevan oikea määrä, eli onkohan tässä joku tulossa oleva mekaaninen vika vai vanhat öljyt kyseessä?
*edit* Aski ei luista missään tilanteessa liikkelle lähdön jälkeen.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/608173/Lubegard-Shudder-Fixx-automaattivaihteiston-hoitoaine-59ml Tätä ajattelin pistää sisälle koska tän pitäisi kertoa onko kyseessä öljy vai mekaaninen vika.. Jännä nähdä.
Ideoita?