Mitsuporukkaa P-Karjalassa?

  • Viestiketjun aloittaja hessuman82
  • Aloituspäivämäärä
H

hessuman82

Guest
Onko täällä pohjois-karjalassa(Lähinnä jns seutu) vannoutuneita mitsumiehiä/naisia?
 
En voi sanoa olevani "vannoutunut Mitsu-mies" :) , mutta Mitsun tekemällä autolla tulee kurvailtua ja pyörittyä näillä palstoilla.. :driver

Niin, siis olen Joensuun seudulta...
 
Niin no en itsekkään ole "vannoutunut", mutta jostain syystä mitsulla ajelen :), Monia merkkejä on kokeiltu, mutta mitsulla on eniten takana huolettomia kilometrejä :peukku
Enpä ole tuota Eclipseä(?) tainnut bongata, vaikka yleensä kiinnitän huomion kaikennäkösiin mitsuihin.
Onko joensuussa ollu mitään miitinkejä? Olis ihan hauskaa joskus nähdä samanhenkistä porukkaa(olen vähä sitä mieltä että mitsu on japanin mersu 8) Itsekkin tulee pyörittyä joensuun seudulla tuolla farkulla(meidän perhe ei pienempään oikein mukavasti enää mahdu ;D)
 
Eipä taida hirveän virkeää olla täällä seudulla toi "mitsuilu" :) Itsekin vasta viimetalvena tuli hommattua toi Stealthi. Sama autohan se on kuin 3000GT, vähän eri näköinen. Mutta täysin mitsun tekniikka. Joskus olen miettinyt lähteväni joku keskiviikko Kuopijjoon, siellä kun tuntuvat kahvittelevan aina kuun alussa :peukku
 
Neppuldo sanoi
Joskus olen miettinyt lähteväni joku keskiviikko Kuopijjoon, siellä kun tuntuvat kahvittelevan aina kuun alussa :peukku
Tervetuloa vaan :) Täällä on yritetty kahvitellaa aina kerran kuussa mutta ihmiset on niin ujoja ettei ne uskalla tulla paikalle ;D Rohkeasti vaan mukaan, matkakaan ei ole pitkä Joensuusta.
 
Onko tuo lancu kotosin kiteeltä? On meinaan samanvärinen ja täysin samanlaiset vanteet kun mitä itse kävin koeajamassa pari-kolme vuotta sitten
 
Näyttäähän täällä foorumilla siis pyörivän myös täältä päin mitsuttelijoita :)
 
Takaisin
Ylös Bottom