Mitsut telkussa

sipsu

Galant 2.0 GLX
Liittynyt
18 Syyskuu 2006
Sijainti
pohjosen suunta
MTV 3 ma 26.3.07 klo 18.00

Kauden viimeisessä Ajoneuvoksessa otetaan lumesta kaikki irti ex-formulakuski Mika Salon kanssa. Saukkolan erikoiskokeella otetaan miehestä mittaa Mitsubishi Evolution IX:lla sekä kiihdytetään Evo IIX:lla kilpaa moottorikelkan kanssa. Talvioloissa nähdään myös 640- heppainen, Kleemanin virittämä Mercedes Benz e 55 amg. Tuotanto: Moskito Television Oy.
 
Vs: Mitsut telkussa

Saman pistin merkille ja kyllähän se on katsottava huomenna. Tämä oli tekstissä aika mielenkiintoinen kohta: "...Evo IIX:lla..." ;D
 
Vs: Mitsut telkussa

Ja tulee uusintana la 31.3 klo 17.55 jos ei tänään ehdi taijotain... :driver
 
Vs: Mitsut telkussa

Ahh, tätä olenkin jo jossain määrin odotellut :peukku

Ko. aiheesta olikin ircin puolella puhetta, että olisi kiva kuulla Hallin kommentit evosesta ;D
 
Vs: Mitsut telkussa

kyllä näytti olevan hauskaa ajoneuvoksessa kun ajoivat niillä mitsuilla ;D ;D ;D No mutta myönnetään, että olisi ollu itsellänikin hauskaa :peukku
 
Vs: Mitsut telkussa


kyl täytyy sanoa että löyhäs oli evo kuumeen tulo tuon hauskan pidon jälkeen...

wiketys sanoi
kyllä näytti olevan hauskaa ajoneuvoksessa kun ajoivat niillä mitsuilla ;D ;D ;D No mutta myönnetään, että olisi ollu itsellänikin hauskaa :peukku

samma vamma
 
Vs: Mitsut telkussa

jamppu_ sanoi
aika ylläri tulos tossa kelkan kanssa kiihdytyksessä :eek:

tai no onko tuo nyt ihme olihan se mitsu mikä sen pieksi ;D
Mä kyl olisin kans veikannu kelkan voittoa. Tuntu, että se ei oikein osannu lähtee sillä romulla(lue Polariksella).
 
Vs: Mitsut telkussa

Tämän haluaa nähdä, mutta ei perkule maikkarin netti tv toimi ainakaan mulla! Ei löytynyt Youtubestakaan...
 
Vs: Mitsut telkussa

Toimiiko tää teillä muilla, koska mulla ei edelleenkään toimi?!? Tahtoo nähdä!
 
Vs: Mitsut telkussa

nokonzok sanoi
Toimiiko tää teillä muilla, koska mulla ei edelleenkään toimi?!? Tahtoo nähdä!
Mulla toimi jotenki eilen...tosi pätkittäistä eli hermot meni :seina
 
Vs: Mitsut telkussa

Katsoin äsken tuon pätkän netistä ja ihan moitteetta toimi ilman pätkimistä. Ihan hauska jakso, vaikka rallipeliä rallirenkailla testasivatkin tuota kelkkaa vastaan. Enemmänkin olisin katellut vakiopelin ominaisuuksien testailua normaaleilla talvirenkailla. Rallipelit on lopulta kuitenkin aika kaukana todellisuudesta.
 
Vs: Mitsut telkussa

no nyt oli napero ja outlanderi puskurissa.

olipa järkevää ku vertailu autona oli land rover KETJUILLA.pajero normi kumeilla.

mitä järkeä on tehdä tommosia testejä ??? :seina
 
Vs: Mitsut telkussa

Blis sanoi
komppaan, nyt pitäs vaan 60k jostakin repästä.... ;D

Miks noin paljon? ??? ;D

Tarzi sanoi
Katsoin äsken tuon pätkän netistä ja ihan moitteetta toimi ilman pätkimistä. Ihan hauska jakso, vaikka rallipeliä rallirenkailla testasivatkin tuota kelkkaa vastaan. Enemmänkin olisin katellut vakiopelin ominaisuuksien testailua normaaleilla talvirenkailla. Rallipelit on lopulta kuitenkin aika kaukana todellisuudesta.

Juuri näin, itsekin petyin siinä mielessä kyseiseen jaksoon. :(
 
Takaisin
Ylös Bottom