Montako lasta?

Jakke

Mitsubishi Pajero Instyle 07
Liittynyt
22 Huhtikuu 2004
Sijainti
Valkeala
Eli kun täällä näyttää olevan tällaista vanhempaakin porukkaa, niin tuli mieleen et onko täällä porukalla lapsia? ja jos on, niin minkä verran ja minkä ikäisiä? :)

Itsellä 3 tyttöä 11, 3 ja eilen syntyi kolmas pikkuprinsessa... ;D ;D ;D
 
Vs: Montako lasta?

Jos näin huumorimielellä saa sanoa niin eipä ole vielä tullut yksikään nainen tullut kyselemään perään isyyttä ;D
 
Vs: Montako lasta?

Onneksi olkoon pikkuprinsessasta :peukku. Sitten asiaan mulla on 2 lasta poika 10v ja tyttö 7v ja sit nykyisellä emännällä on entisestä yks tyttö 11v. Saattaa tulla jopa lisää jossain vaiheessa ;D.
 
Vs: Montako lasta?

Joo Onneksi olkoon onnellisille vanhemmille :)

Itsellä on 12v. ja 10v. vanhat pojankoltiaiset, iltatähti mahtaa vielä olla tähtäimessä :) Harjoottelu on ainakin kovaa ;D :peukku
 
Vs: Montako lasta?

ONNEA VÄSYNEELLE ISÄLLE!!!
ja onnea ja siunausta koko joukkueelle!

Itellä on pojat 10, 4 ja 1, ja tyttö 2½ joka on sitte ihan reikäpää ja välillä käy poikia sääliks ku tuo rinsrenssa vähän kyykyttää niitä!
 
Vs: Montako lasta?

kaksi, 11 vee poika ja kimuli 6 vee. Kumpikaan ei saa lainata mutsin (eikä faijan) autoa, ostetaan niille micra kun kasvavat :peukku
 
Vs: Montako lasta?

Joo onnittelut koko perheelle! :D

Ite olen onnellinen yhden "rötyyririnsessan" (4kk) Isä! Ja emännällä on ennestään kaksi poikaa (6vee ja 9vee) eli lyhyellä matematiikalla kolme lasta...noinkohan jää tähän ;)
 
Vs: Montako lasta?

Meitillä yksi 1,1 vuotias vauhti poika kehitettynä ;D Kaippa tulevaisuudessa vielä jytkäytetään lisää...
 
Vs: Montako lasta?

neppi sanoi
, ja tyttö 2½ joka on sitte ihan reikäpää ja välillä käy poikia sääliks ku tuo rinsrenssa vähän kyykyttää niitä!


Ihan sama juttu... ;) noil naisilla taitaa viirata jo ihan alusta saakka... :-[
 
Vs: Montako lasta?

Kaksi. 7v ja 5v pojat.
Tosin puoliso sanoo, että meidän perheessä on kolme miespuolista lasta.... en ymmärrä.. ??? ;D
-A
 
Vs: Montako lasta?

Perheestä löytyy yksi lapsi, 2v poika. Lapsenmieliset perheessämme ovat sitten oma lukunsa.
 
Vs: Montako lasta?

e15mitsubishi sanoi
Kaksi. 7v ja 5v pojat.
Tosin puoliso sanoo, että meidän perheessä on kolme miespuolista lasta.... en ymmärrä.. ??? ;D
-A
Samaa se meilläkin vaimo puhuu ;D En kyllä millään ymmärrä ;D
 
Vs: Montako lasta?

Tiedätkös, ei kyllä sitten yhtäkään. Tyttöystävä kyllä puhunut niistä parisen vuotta, mutta olen pitänyt pääni. En vaan mitenkään ole valmis lapsia varten. Pitäis ostaa heti joku turvallinen farmari johon mahtuu rattaat, turvapenkki ja koira vielä, kamalaa. Lapsista voin vakavasti puhua, kun olen 28-30 vuotias, joten vielä on aikaa "rillutella" ja nauttia nahkapenkeistä, yöllisistä ajeluista, turhista kiihdyttelyistä ja muusta kivasta, tiedättehän.
 
Vs: Montako lasta?

Majestic sanoi
En vaan mitenkään ole valmis lapsia varten. Pitäis ostaa heti joku turvallinen farmari johon mahtuu rattaat, turvapenkki ja koira vielä, kamalaa.

Hhhmmm... Kun esikoinen aikoinaan syntyi marssimme autokauppaan ostamaan "turvallista farmaria". Autokauppiaalla oli leuassa pitämistä kun blokkasimme farkun takaa jotain kivempaa. ostimme sitten Nissan 200sx:n ja ujutimme pojan takapenkin nimellä kulkevaan kuppiin. Todettiin että jos ei kaikki kamat mahdu kerralla kyytiin, voi aina ajaa silkasta ajamisen riemusta toisen kerran. Hyvin toimi.

Mutta muutoin suosittelen lämpimästi rillumaan ensin ja tekemään tenavat sitten. Elämä ei lopu lasten saantiin, se vasta alkaa.. ;D ;D ;D
 
Vs: Montako lasta?

ms Frost sanoi
Hhhmmm... Kun esikoinen aikoinaan syntyi marssimme autokauppaan ostamaan "turvallista farmaria". Autokauppiaalla oli leuassa pitämistä kun blokkasimme farkun takaa jotain kivempaa. ostimme sitten Nissan 200sx:n ja ujutimme pojan takapenkin nimellä kulkevaan kuppiin. Todettiin että jos ei kaikki kamat mahdu kerralla kyytiin, voi aina ajaa silkasta ajamisen riemusta toisen kerran. Hyvin toimi.

Mutta muutoin suosittelen lämpimästi rillumaan ensin ja tekemään tenavat sitten. Elämä ei lopu lasten saantiin, se vasta alkaa.. ;D ;D ;D

Joo ei se välttämättä aina tarkoita auton vaihtoo... vaimolle tila-auto ja itselle Porsche.. Ja meillä oli kaikki tyytyväisiä... jopa lapset :driver :peukku
 
Vs: Montako lasta?

ms Frost sanoi
Elämä ei lopu lasten saantiin, se vasta alkaa.. ;D ;D ;D

Meillä ku esikoinen syntyi niin ostettiin farkku Lanceri (prikulleen samanlainen kuin nyt on kolmosautona :) Ympyrä on sulkeutunut ;D)
ja kun toinen poika syntyi niin vaihdettiin Sedan Lanceriin ja edelleen mahduttiin hyvin liikkumaan ;) Ja toisena "harraste" autona on sivussa kulkenu Starletti ja useampia Coltiaisia :) Nyt kun pojat on isoja ja se pakollinen koirakin on, ja mahdollista iltatähteä on mietitty niin ei Grandis perheautona mua haittaa ainakaan ;)

Mä oon aina ihmetelly tota "Elämä loppuu lasten tuloon" juttua, ei sitä pidä niin vakavasti ottaa, se vain rikastuttaa elämää, tuntuu vaan että liian monille vanhemmuus tarkoittaa sitä että pitää se tuulipuku ja kartanovolvo ostaa, eikä saa itse harrastaa muuta kuin kodin/lastenhoitoa...
(Jos joku tunnistaa itsensä näistä mun sepustuksista, niin ei ole tarkoitukseni ketään loukata (mutta opiksi saa ottaa ;) ) vaan ihan yleisellä tasolla sanon mielipiteeni) :)
 
Vs: Montako lasta?

Jani T sanoi
Mä oon aina ihmetelly tota "Elämä loppuu lasten tuloon" juttua, ei sitä pidä niin vakavasti ottaa, se vain rikastuttaa elämää, tuntuu vaan että liian monille vanhemmuus tarkoittaa sitä että pitää se tuulipuku ja kartanovolvo ostaa, eikä saa itse harrastaa muuta kuin kodin/lastenhoitoa...
(Jos joku tunnistaa itsensä näistä mun sepustuksista, niin ei ole tarkoitukseni ketään loukata (mutta opiksi saa ottaa ;) ) vaan ihan yleisellä tasolla sanon mielipiteeni) :)

Olen samoilla linjoilla kun Jani T. Se on vaan rikastuttaa elälämää kun vauva tulee perheeseen ja kun vielä tämän uuden emännän kanssa harjoitellaan yhteistä niin ei se niin kauheaa ole ;D. On se hienoo katsella kun lapsi kasvaa ja kehittyy ;D.
 
Vs: Montako lasta?

Ei kun katsokaas, taisin lausua tän jotenkin väärin.. Tarkoitin, että kyl lapsen saaminen vaatii isukilta jonkin sortin aikuistumistakin, eikö? En yrittänyt provosoida mitenkään, enkä todellakaan meinannut että elämä lapseen loppuisi, vaan että MINÄ en ole valmis lapseen ja sellainen sotkisi mun "rilluttelut". Okei, puuh lääh. Peace, out.
 
Vs: Montako lasta?

Jani T sanoi
Mä oon aina ihmetelly tota "Elämä loppuu lasten tuloon" juttua, ei sitä pidä niin vakavasti ottaa, se vain rikastuttaa elämää

Noinhan tietenkin sanoo sellaiset kenellä ei vielä omaa/omia lapsia ole. Siinä vaiheessa kun sitten sen oman skidin näkee ensimmäisen kerran livenä, niin kyllä mielipiteet muuttuu. Siinä vaiheessa tajuaa et mitään sen mahtavampaa ei voi elämässään saavuttaa/toteuttaa.
Jos joku jo oman skidin omaava heittää ko. lauseen esiin, niin kannattanee suorittaa pientä itsetutkiskelua ja puntaroida oman elämänsä prioriteetteja mahdollisesti uuteen järjestykseen.
Aivan hyvin kerkeää edelleenkin ratapäiville, bisselle, dynosessioihin, emäntää viemään ulos syömään/leffaan ja vaikka mitä muuta. Ei tietenkään samaan tahtiin kuin ennen skidejä, mutta se ei liene tarkoituskaan ;). IMHO.

Niin topicin kysymykseen... kaksi tytärtä, toinen 7v ja toinen 11kk jotka rikastuttaa täällä elämää aivan kympillä :).
 
Vs: Montako lasta?

Täältäkin löytyy. Tyttö 1V4kk ja juhannuksena laskettuaika pojalle = saa ostaa mopon, peltoauton, nikkoauton yms hyvällä tekosyyllä :peukku Kyllä lapsi rikastaa elämää mutta tottahan se on että ei voi samanlailla kulkea, mutta on se sen arvosta. Yksin ku ajaa niin voi kiihdytellä ihan tarpeeksi :driver
 
Vs: Montako lasta?

Onneks olkoon perheen lisäyksen johdosta, ja tervetuloa joukkoon ei niinkään harmaaseen. Värikästä elämää kyllä löytyy kun on perhettä.
Muksuja on sen verran että sukulaiset kyselee että meinasikko puh luettelon aukeen täyttää vai :D Noh leikki leikkinä. Kolme kotona, 8v tyttö, 6v poika ja 4v täyttää pienimmäinen tyttö. Sitten on vielä 13v poika maailmalla. JaniT heitti hyvää teksiä koska asia on juurikin noin.
Jani T sanoi
Mä oon aina ihmetelly tota "Elämä loppuu lasten tuloon" juttua, ei sitä pidä niin vakavasti ottaa, se vain rikastuttaa elämää, tuntuu vaan että liian monille vanhemmuus tarkoittaa sitä että pitää se tuulipuku ja kartanovolvo ostaa, eikä saa itse harrastaa muuta kuin kodin/lastenhoitoa...
(Jos joku tunnistaa itsensä näistä mun sepustuksista, niin ei ole tarkoitukseni ketään loukata (mutta opiksi saa ottaa ;) ) vaan ihan yleisellä tasolla sanon mielipiteeni) :)
Itse kerkeen harrastamaan kaikenlaista, vaikkakin usein tuntuu että ei sitten kerkee muuta kuin järjestysmiehenä olemaan. (toisinaan v...taa ku pientä oravata, mutta ketäpä ei. aina on hyvät ja huonot hetket.)
Tavallaan hyvä lääke pariskunnille, joilla sattuu olemaan vauva kuumetta. Käyvät kylässä ja näkeevät sen rumban mitä sattuu toisinaan olemaan niin ei tule yllätyksenä. Sattuisi vaan sopivaan saumaan kun parhaillaan tainnut olla 15-20 muksua "leikkimässä" meilläkin :D Alkoi mökki tuntumaan pieneltä, mutta pitää itte vaan ajautua "samalle tasolle" niin homma pysyy parhaiten hanskassa ;D
 
Vs: Montako lasta?

6v poika on meillä, kohta jo koululainen ::)
Ja hyvin on autot ja muutkin moottoriajoneuvot nyt jo harrastuksena. Mistä lie saanut vaikutteita :p
 
Vs: Montako lasta?

Näköjään painin omassa luokassa,kaksi poikaa 20v sekä pian 18v,lisäksi vanhemmalla pojalla tyttö 3v sekä pian tulossa toinen,,, ;)
 
Vs: Montako lasta?

Meillä kolme ja puol vuotias autohullu poitsu joka on jo alusta asti aivopesty että mitsu on paras ;) niin ja voihan tuon miehen ja koiruudenkin laskea samaan lapsi-kategoriaan...
 
Vs: Montako lasta?

Meillä sentään löytyy 5 kipaletta ipanoita 2-16 vuoden väliltä !
 
Vs: Montako lasta?

vr4 black diamond sanoi
Meillä kolme ja puol vuotias autohullu poitsu joka on jo alusta asti aivopesty että mitsu on paras ;) niin ja voihan tuon miehen ja koiruudenkin laskea samaan lapsi-kategoriaan...

Täällä samoilla linjoilla, paitsi poitsu vuoden nuorempi ja koiria kaks.... :D
 
Vs: Montako lasta?

3 tyttöä. 6, 8 ja 12 vuotiaat. Kyllä se on siinä! :peukku

Mitsu tyttöjä ovat! Kasvatus on onnistunut ainakin siltäosin. ;D
 
Vs: Montako lasta?

Onnea perheille.

Esikoinen pitäisi syntyä Toukokuussa... ettei nyt vaan palais pohjaan kun emäntä kokkaa. :)
 
Vs: Montako lasta?

Joo onnea multakin pikkurinsessasta :peukku
Mulla on itellä kohta 4 vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika ja ne saa nyt riittää.
Tuli tehtyä sit molemmat yhtäaikaa joten jäi enemmän aikaa harrastuksille, siis muille kuin sen vaakamambon
harrastamiselle. :peukku
 
Vs: Montako lasta?

täältä löytyy tyttö syntyny 2004 ja kovasti se äiteensä narinaa huutelee romuks ja isin mitsu on hyvä...;)
 
Vs: Montako lasta?

3 vuotias tyttö ja toinen tulossa syyskuussa, saas nähdä kumpi sieltä maailmaan putkahtaa ;D
 
Vs: Montako lasta?

Ada Eili Emilia, 8kk. Muutamia kuukausia huudettiin alkuun, näillä näkymin haluun kyllä hetken rauhottua ennen MAHDOLLISTA jatkoa. :-\
 
Vs: Montako lasta?

Ronny sanoi
Ada Eili Emilia, 8kk. Muutamia kuukausia huudettiin alkuun, näillä näkymin haluun kyllä hetken rauhottua ennen MAHDOLLISTA jatkoa. :-\

Mä oon kuullut, että jos huutaa pienenä, niin ei huuda isona. En kyllä tiedä tuota, kun mun 4 lasta on vielä pieniä.
 
Takaisin
Ylös Bottom