J
-JP-
Guest
Tälläiseen törmäsin. Yksi parhaista rakentelu projekteista ikinä mihinkä olen törmännyt. eukku
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=400801
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=400801
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Skydiver sanoiTästä ei ilmeisesti ole paljastettu suoritusarvoja? Kiinnostaisi aika lailla...
-JP- sanoi700 HP , oli siinä ensimmäisessä postauksessa.
Ei varmaan ole vielä hirveästi ajettu kun oli Youtube videon päiväys 10.1.2012.
Webtrap_86 sanoi700 oli sen kaverin autossa, mitä se kokeili. Ja siitä se sit päätti tehdä oman nopean auton. Ton auton arvoja ei tainut olla missään.
-JP- sanoiAh ok. Täytyypi seurailla milloin menee Audi Dynoon.
Kyllähän tuo aidolta SQ:lta vaikuttaa,tai sitten lyhennetty pitkä akselivälinen.cubeqtio sanoiMulta tuli.. nammmm.. Mahtaako olla Sport Quattron hytti? Jos on niin aika arvokas..
Skydiver sanoiKiinnostaa itseäkin tosiaan tietää mitä tuosta irtoaa. Vaikka yksi video olikin savujen otosta moottoridynossa, niin tuskin siellä vielä on otettu voimaa tosimielellä ulos näin alkuvaiheessa eikä siksi ole sen tehomittauksista vielä ollut juttua. Seuraillaan mielenkiinnolla, mutta saako pettyä, jos tuhat heppaa ei mene rikki...? ;D
Gary Grand sanoiEihän tuossa ole mitään niin kovin erikoista?
Kaverilla on juurikin tuollainen rakennelma työn alla. Tosin nuo ontot titaaninokat ja Beryllium-männät ei ole vielä tilauksessa. Tuo mäntien materiaalihan on myrkyllistä ???, Noo mitäpä sitä ei toimivan koneen takia sietäisi..
Noissa saattaa materiaalin hintakin olla esteenä ;D "normi"koneistajan palkoilla.
Eli tekeillä hänellä on Salamarautaan billet-lohko. Koneeseen on tehty jo vuosia sitten yhtenäinen laakeri"pukki", kun Opelin lohkon rajat tuli siellä päässä vastaan. Kampiakseli on tehty vartavasten kyseistä autoa varten Englannissa, kiertokanget vaihtui titaanisiin samaan aikaan lohkon tukikehikon kanssa, nokat on pääosin hänen omaa tuotantoaan, hiontaa lukuunottamatta. Samoin jakopää.
Tuohon lohkon tekemiseen pakottaa 2.4CIH:n heikot sylinteriputket. Halkeavat nykyisillä paineilla. ;D
Kantena on vanha 400:sen DOHC, muutamin muutoksin.(neulalaakeroidut nokat, ym.)
Kotimaassa tuotetaan ja suunnittelu on kokonaan Keski-Suomalaista ;Deki75 sanoiTekeekö hän itse lohkon vai onko tuontikamaa...
-Eki
eukkuJuSa sanoiOisko kumminkin A Ascona Voyager