Näkyykö Formula 1 sateliitin kautta?

GSR

Galant EA farkku V6 2.5 24V -97
Liittynyt
20 Heinäkuu 2005
Sijainti
Kokemäki
Elikkä lueskelin tossa että maikkari on vahvistanut siirtävänsä formula 1 -osakilpailut maksullisen kanavan kautta näytettäväksi. :pesis

Onko jollain faktaa että näkyykö kilpailut jonkun vapaan sateliitin kautta salaamattomana? Jos näkyy niin minkä sateliitin kautta? Jotenkin olisi sellainen muistikuva että joku saksalainen kanava on näyttänyt kilpailut.

Lautanen olisi seinässä joutilaana, elikkä jos kilpailut näkyvät jostain muualta ilmaiseksi niin tulee vastaanotin hankkimisiin. :peukku
 
Eivätköhän ne näy joltain sateliittikanavalta.

Perkule kyl, ei mua toi yhen kortin hommaaminen ketuta, mutta kun nyt pitää hommata kaksi korttia, kun ei pysty ollenkaan seuraamaan sitten toisella telkkarilla muuten :seina Uhkaavasti pihtaavat hintatietoa :-\

Yhtään kisaa en ole missannut vuoden -97 jälkeen, enkä aio missata nytkään.
 
Muistelenko väärin vai näyttääkö RTL tai Canal+ kisat?

Lauda (lausutaan Lada) muuten haukkuu Räikköstä RTL:llä.. :mad:
 
RTL pitäisi näyttää. Ja sateliittihan on Astra.

Ite joutuu kyllä sen mtv3 maksupaketin ostamaan, että näkee kisat suorana. Ja kaippa sitä muutenkin neljästä kanavasta jotain katsottavaa tulee. Vaikka muutenkin tuntuu, että ihan liikaa tulee katsottavaa.
 
Jep, nimenomaan liikaa mut laadutonta.. Uusia "huippusarjoja" tulee liukuhihnalta, jo niiden määrä tekee niistä mun mielestä peruskamaa, ei kolmea-viittä sarjaa jaksa seurata yhtä aikaa.

Täytyy harkita tota maksullista, tosin satelliitteihin en o perehtynyt, kuulostais houkuttelevammalta. Selostaako Kyllönen millaan kanavalla?
 
Axu sanoi
Jep, nimenomaan liikaa mut laadutonta.. Uusia "huippusarjoja" tulee liukuhihnalta, jo niiden määrä tekee niistä mun mielestä peruskamaa, ei kolmea-viittä sarjaa jaksa seurata yhtä aikaa.

Täytyy harkita tota maksullista, tosin satelliitteihin en o perehtynyt, kuulostais houkuttelevammalta. Selostaako Kyllönen millaan kanavalla?

Eipä taida suomenkielistä selostusta saada suorana ilman maksua. Muutaman tunnin viiveellä kertoo maikkari kisat näyttävän maksutta.

Mut hyvä pointti on, että jos olis menny muulle niin olis todennäköisesti kalliimpi. Vai liekö pelkkää rauhoittelua ;)
 
Tottahan toi on, mut kun miettii niin tähänkin asti ne on tainnu olla maksullisia muualla ja mtv:llä ilmasia, ja nyt yllätys yllätys kun on tulossa kaikkien aikojen kausi, muuttuukin maksulliseksi. Onhan se tietty kanavallekin kallista lystiä, mut periaatteen vuoks pitää vastustaa. ;)
 
Itellä on mtv+ kortti, en pitäny sen hintaa alkuvuodesta lainkaan pahana. Vähän ketuttaa nyt kun tuokin kortti on täysin viraton tämän viikonlopun jälkeen... Olisin toivonut että ensikin vuonna olisi voinut katsella kisoja vastaavansuuruista korvausta vastaan.

Minua ei häiritse vaikka kisaselostus tulisi turkin kielellä ;D Kuitenkin senverran paneudun kilpailuun että samat asiat tulee itsekin huomioitua mitä selostajat kertovat ;D
 
Tänävuonna formulat mitä näkee pelkällä mtv3+ tai kaapelioperaattorin kortilla mtv3+ kautta on laadullisesti huonompaa pienemmällä bittivirralla lähetettyä.

Itellä kaapelikortti muusta syystä mutta formulat on tullut katsottua vapaan kanavan kautta paremman laadun vuoksi.
 
Vs: Näkyykö Formula 1 sateliitin kautta?

Nostetaas tämä kun alkaa olemaan ajankohtaista. Niin, onko kenelläkään tietoa tosta sateliitin kautta katselusta?
 
Vs: Näkyykö Formula 1 sateliitin kautta?

Ja mitä lueskelin, myös SopCast toimii samoin tavoin ellei paremmin.
Ite missasin koko tilanteen kun olin edellisenä päivänä ajellu parin maan läpi ja ollu uutispimennossa reilu viikon :driver

http://www.sopcast.com/download/
 
Takaisin
Ylös Bottom